کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری ستاد بحران با حضور «آخوندی» در یاسوج

30 بهمن 1396 ساعت 15:42


ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، هم‌اکنون با حضور وزیر راه و شهرسازی ستاد بحران به‌منظور هماهنگی لازم سایر دستگاه‌ها جهت عملیات جستجو در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.

احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ساعات اولیه شنیدن سقوط هواپیمای مسافربری ستاد بحران استان در فرودگاه یاسوج تشکیل شد و هماهنگی‌های لازم برای عملیات جستجو صورت گرفت، اما به دلیل شرایط جوی هوا در روز اول این جستجو با کندی صورت گرفت.

وی افزود: درنهایت اعضای ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استانداری و معاون امور اقتصادی استانداری در منطقه پادنا حضور پیداکرده‌اند و جلساتی با استان‌های اصفهان، چهارمحال بختیاری، فارس و کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور انجام هر چه‌بهتر عملیات جستجو تشکیل داده‌اند و تمام ظرفیت‌های استان ازجمله نیروهای انتظامی و نظامی، تیم‌های پزشکی، سپاه و بسیج استفاده کردیم.

به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد درنهایت از مردم شهرستان بویراحمد حاضر در مکان احتمالی سقوط هواپیمای مسافربری قدردانی و تشکر کرد.





کد مطلب: 318324

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/318324/برگزاری-ستاد-بحران-حضور-آخوندی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1