کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هم‌اکنون تشکیل ستاد بحران در بخشداری دنا کوه/ زارعی: چند دستگاه پهباد و دو فروند هلی‌کوپتر منطقه را جستجو می‌کنند

30 بهمن 1396 ساعت 9:21


ستاد بحران با حضور مسئولان ارشد استان اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در بخشدار دنا کوه برگزار شد.
 
به گزارش کبنانیوز از پادنا، هم‌اکنون جلسه ستاد بحران در بخشداری دنا کوه شهرستان سمیرم با حضور مسئولان ارشد استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
در این جلسه غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استاندار، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر، مدیرکل اداره فنی و حرفه‌ای استان و جمع دیگری از مسئولان نیز حضور دارند.
 
غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در حاشیه این جلسه به خبرنگار کبنا، گفت: تمام امکانات پشتیبانی، لجستیکی و تجهیزات موردنیاز در منطقه آماده‌شده است.
 
زارعی در ادامه بابیان اینکه از دیروز تمام نهادها، دستگاه‌ها و سازمان برای انجام عملیات جستجو هماهنگ شده‌اند، اظهار کرد: به دلیل شرایط جوی نامساعد دیروز امکان جستجو سخت بود و به‌کندی انجام می‌گرفت.
 
وی بابیان اینکه تمام بسترهای لازم برای این عملیات فراهم‌شده است، افزود: با توجه به شرایط جوی مساعد عملیات جستجو آغازشده است و همه امکانات پشتیبانی و لجستیکی در منطقه آماده است.
 
نماینده بویراحمد و دنا گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با استان‌های فارس و اصفهان دو فروند هلی‌کوپتر و چند دستگاه پهباد منطقه را جستجو خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: امیدوارم امروز به نتیجه دلخواه برسیم.


کد مطلب: 318172

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/318172/هم-اکنون-تشکیل-ستاد-بحران-بخشداری-دنا-کوه-زارعی-چند-دستگاه-پهباد-دو-فروند-هلی-کوپتر-منطقه-جستجو-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1