کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوهرگانی: شرایط نامساعد جوی تجسس در پادنا را با دشواری روبرو کرده است

29 بهمن 1396 ساعت 21:35


معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط نامساعد جوی تجسس در پادنا را با دشواری روبرو کرده است.

به گزارش اختصاصی کبنانیوز از پادنا، جعفر گوهرگانی در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار کبنا، اظهار کرد: در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج که متأسفانه امروز ساعت ۹ صبح خبر سقوط آن به استان اعلام شد، ستاد بحران به ریاست معاون عمرانی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در فرودگاه یاسوج برگزار شد.

گوهرگانی در ادامه افزود: نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر، نیروهای نظامی و انتظامی، تیم‌های پزشکی و برخی از اعضای مدیریت بحران استان، تیم‌های کوهستان هلال‌احمر، گروه یخ نوردی و صخره‌نوردی به محل منطقه احتمالی سقوط هواپیمای مسافربری در کوه دنا اعزام شدند.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین عصر امروز جلسه مدیریت بحران در محل احتمالی سقوط هواپیمای مسافربری با حضور اینجانب، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل حراست استانداری به نمایندگی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مسئولان استان اصفهان به‌منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی برای عملیات تجسس در بخشداری دناکوه برگزار شد.

گوهرگانی در ادامه بابیان اینکه تصمیمات خوبی در این جلسه گرفته شد، اظهار داشت: تصمیمات مهمی در خصوص تهیه تدارکات و وسایل پشتیبانی و لجستیکی و تقسیمات کاری در این جلسه صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به شرایط نامساعد جوی متأسفانه تا این ساعت اطلاعی از محل سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج نداریم، اما در ستاد بحرانی که در بخشداری دناکوه برگزار شد، در راستای سرعت بخشیدن به عملیات جستجو و آماده کردن مقدمات برای پرواز بالگردها تصمیماتی اتخاذ شد.

وی گفت: همچنین اقدامات لازم برای تأمین سوخت ماشین‌آلات و پروازهای هواپیمایی به میزان لازم با هماهنگی شرکت پخش فرآوردهای نفتی استان های اصفهان و کهگیلویه و بوبراحمد انجام گرفت و همچنین تدارکات لازم از جمله وسایل گرمایشی و آذوقه برای کلیه نیروهایی امدادی با همکاری مسوولان دو استان اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد فراهم می شود تا فردا عملیات را مجدداً شروع کنند.



گوهرگانی اظهار کرد: فردا ساعت ۷ صبح در صورت شرایط مساعد جوی عملیات امداد و نجات توسط بالگردها و هلی کوپتر صورت می‌گیرد، در غیر این صورت تیم‌های کوهنوردی این کار را انجام می‌دهند.

وی در پایان از نیروهای انتظامی و نظامی، نیروهای امنیتی، فرمانده سپاه فتح استان، هوانیروز، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس، تیم‌های پزشکی، تیم‌های کوهنوردی ورزشی فرماندار و بخشدار و دهیاران سمیرم، تیم عملیات یگان حفاظت هواپیمایی، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نیروهای بسیج و مردمی قدردانی و تشکر کرد.



کد مطلب: 318065

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/318065/گوهرگانی-شرایط-نامساعد-جوی-تجسس-پادنا-دشواری-روبرو-کرده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1