کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توضیحات «رحیم استوار» در خصوص آزمون استخدامی نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

27 بهمن 1396 ساعت 19:33


قرار بود صبح امروز( جمعه۲۷ بهمن ماه) ساعت ۹ صبح آزمون استخدامی برای جذب ۱۸۲ نیروی شرکتی مورد نیاز بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در دو حوزه خانم ها در دانشگاه دولتی یاسوج و آقایان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر با حضور ۳ هزار ۴۰۰ نفر متقاضی و داوطلب برگزار شود.
به گزارش کبنا، این آزمون استخدامی بعلت حواشی و تاخیر در رسیدن سوالات تخصصی با اعتراض داوطلبان مواجه شد و نیمه‌تمام به پایان رسید.
رحیم استوار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص حواشی پیش آمده در آزمون استخدامی این دانشگاه گفت: تاخیر ۴۵ دقیقه ای بین سوالات عمومی و اختصاصی برای توزیع پیش آمد.

وی افزود: حدود ۳۴۰۰ برگ سئوالات در۳۲ رشته بود که پیش بینی شده بود ساعت ۹ آزمون تخصصی به اتمام برسد، ساعت ۸ داوطلبان سئوالات عمومی را پاسخ داده و تحویل دادند.
استوار اظهارکرد: ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه بود اعلام شد که سئوالات اختصاصی با تاخیر به محل آزمون می رسند و ۴۵ دقیقه با تاخیر به محل آزمون رسید.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: آزمون خانم ها به راحتی برگزار و تمام شد منتها به نظر می رسید برخی افراد در حوزه آقایان که پلاکاردهایی در دست داشتند به تحریک بقیه داوطلبان اقدام کردند که سوالات لو رفته است و جو آزمون را ملتهب کردند.
استوار تصریح کرد: در جمع آنها حضور یافتم و به آنها گفتم سوالات آماده هست و بفرمایید سرجاهاتون قرار بگیرید تا آزمون تخصصی را برگزار کنیم اما به حرف ما گوش نکردند.
وی ادامه داد: در گذشته آزمون برای بکارگیری نیروی شرکتی برگزار نمی شد و ما خواستیم عدالت را رعایت کنیم که متاسفانه این مساله پیش آمد و عده ای قلیل جو را ملتهب کردند و آزمون آقایان با برگزار نشدن آزمون تخصصی نیمه تمام مانده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: با برنامه ریزی و اطلاع رسانی مجددا آزمون تخصصی آقایان برگزار خواهد شد.
استوار بیان کرد: همه تدابیر لازم برای برگزاری آزمون اندیشیده شده بودیم و سوالات آزمون هم لو نرفت و تمام مسایل لازم برای حرمت و امنیت سوالات آزمون اندیشیده شده بود و مشکلی در این زمینه نبود و سی دی سوالات که از تهران آورده شده بودند، رمز داشت. افرادی که در قرنطینه بودند تلفنی در دسترس نداشتند.
وی تاکید کرد: بی تدبیری۴۵ دقیقه ای از سوی عوامل اجرایی آزمون صورت گرفت که تاخیر سوالات اختصاصی را پیش بینی نکرده بودند و منجر به نیمه تمام مانده آزمون شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: برای برگزاری آزمون طی مکاتبه با استانداری و سازمان مدیریت استان هماهنگی صورت گرفت و بخشهای گزینش، بازرسی و حراست دانشگاه در برگزاری این آزمون حضور داشتند.
استوار اضافه کرد: اینکه در چند دقیقه برخی ها پلاکاردهایی در دست گرفتند به نظر می رسد باید از سوی متولیان امر بررسی شود.(ایسنا)


کد مطلب: 317561

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/317561/توضیحات-رحیم-استوار-خصوص-آزمون-استخدامی-نیمه-تمام-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1