کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معارفه مدیر آموزش و پرورش دنا

26 بهمن 1396 ساعت 11:42


در آئینی با حضور جمعی از فرهنگیان و مسئولان شهرستان دنا از خدمات حدادی سرپرست آموزش‌وپرورش دنا تقدیر و ابراهیم ریاضی به‌عنوان مدیر آموزش‌وپرورش دنا معرفی شد.
به گزارش کبنا، در این آئین حدادی، کیفی بخشی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی –اجرای برنامه‌های تشویقی برای حضور دانش‌آموزان در جشنواره‌ها و مسابقات –برگزاری کارگاه‌های آموزشی فرهنگیان-برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس و کسب ده‌ها رتبه برتر استان و ملی را از موفقیت‌های خود عنوان کرد.
معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش استان هم در این آئین گفت: معلمی شغل پیامبری است و این مهم وظیفه معلمان را سنگین‌تر کرده است.
سید حمدالله خواهش نیک گفت: آموزش زمینه‌ای برای پرورش است و پرورش به معنای خاص مخصوص انسان است که قرآن کریم در یزکیهم ویعلمهم آن را برترین سرلوحه کار پیامبران قرار داده که معلمان وارث آن هستند.
وی گفت: آموزش‌وپرورش دارای هدف‌های ایمانی واخلاقی-فرهنگی-خانواده-اجتماعی-سیاسی-نظامی و اقتصادی است تا با تحقق آن‌ها فرزندان ما به کیفیات مطلوب بافرهنگ در جامعه برسند تا قانون-ضابطه مندی-صداقت-وفاداری در آن‌ها نهادینه شود.
معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش استان گفت: هدف اصلی آموزش‌وپرورش از دیدگاه دین مبین اسلام فراهم آوردن زمینه رشد و تکامل همه‌جانبه انسان از جنبه‌های عقلانی-عاطفی-اجتماعی و جسمانی و هدایت سیر تکامل او به‌سوی وجود کامل مطلق و قرب الهی است.
وی گفت: زیرساخت توسعه همه‌جانبه آموزش‌وپرورش و محور آن انسان یعنی محصول آموزش‌وپرورش است.
سید حمدالله خواهش نیک گفت: برترین الگوی مدیریت برای ادامه امور مدیریت اسلامی است که اصول آن در پیام امام علی (ع) به مالک اشتر آمده است.
معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش استان گفت: پراکندگی روستاها و مناطق عشایری و تلاش‌های آموزش‌وپرورش برای پوشش تحصیلی باعث شده ۱۵ مدرسه یک دانش‌آموزی ۱۱۶ مدرسه ۲ دانش‌آموزی و ۱۱۲ مدرسه ۳ دانش‌آموزی در استان فعالیت کنند.
وی گفت: ۳ هزار و ۶۵۴ دانش‌آموز در مدارس عشایری تحصیل می‌کنند و ۵۲ درصد دانش‌آموزان استان پسر و ۴۸ درصد دختر هستند و ۱۴ هزار و ۳۱۰ نفر کادر آموزشی-مدیریتی و خدماتی در عرصه تعلیم و تربیت فعال‌اند.
رئیس آموزش‌وپرورش دنا هم گفت: برای موفقیت در آموزش‌وپرورش و مدیریت مطلوب باید با برنامه‌ریزی مدون و اصولی نقاط قوت و ضعف را بر اساس آن عمل کنیم.
ابراهیم ریاضی گفت: امروز فضای مجازی از مرزهای انسانی فراتر رفته و شاهد دهکده جهانی هستیم و باید دانش‌آموزان با این مهم آشنا شوند.
امام‌جمعه سی سخت گفت: شاخص حیات علم و شاخص مرگ جهل است و معلمان در تعلیم و تربیت نقش اساسی برای شاخص حیاتی علم دارند.
حجت‌الاسلام مصباح گفت: صداقت-صبر و انگیزه از ویژگی‌های معلمان است.
بهشتی فرماندار دنا هم گفت: امروزه آنچه باید در آموزش‌وپرورش به آن توجه شود آسیب‌های اجتماعی است.
تکریم و معارفه در آموزش و پرورش دنا + تصاویرتکریم و معارفه در آموزش و پرورش دنا + تصاویرتکریم و معارفه در آموزش و پرورش دنا + تصاویرتکریم و معارفه در آموزش و پرورش دنا + تصاویرتکریم و معارفه در آموزش و پرورش دنا + تصاویر


کد مطلب: 317429

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/317429/معارفه-مدیر-آموزش-پرورش-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1