کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لزوم تغییر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان

28 اسفند 1396 ساعت 1:32


متن ارسالی
 
آیا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بعد از گذشت تقریباً ۶ سال (آبان ۹۱ تاکنون) نیاز به تغییر مدیریت و استفاده از نیروی جوان ندارد؟!؟!
سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان یکی از مهمترین سازمان‌های اجرایی که وظایف بسیاری در حیطه کاری خود دارد چه مقدار موفق بوده است؟؟؟
آیا این سازمان در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی موفق بوده است؟
آیا در برنامه ریزی و انجام مطالعات لازم در زمینه بررسی امکانات بالقوه و بالفعل توسعه صنعتی استان و تعیین نیازهای استان به تولیدات صنعتی موفق بوده است؟
آیا در تنظیم بازار استان از طریق میزان تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی و امکان صدور کالاها به سایر استانها و خارج از کشور موفق بوده است؟
میزان رضایت کارمندان، صنعتگران، تولید کنندگان و ... از مدیریت ۶ سال گذشته تاکنون؟؟
آیا آمارهای ارائه شده واحدهای صنعتی و معدنی فعال، نیمه فعال و غیر فعال از سوی این سازمان صحت دارد؟
کافیست از واحدهای تولیدی واقع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بازدید نمائید، واحدهای کاملاً تعطیل و یا نیمه فعال با پایین‌ترین ظرفیت تولید (کمتر از ۵۰ درصد) خود می‌باشند.
این سازمان می‌تواند نقش بسزایی در بحث اشتغال زایی، تولید و صادرات داشته باشد که متاسفانه این سازمان در استان کهگیلویه و بویراحمدکه بیشترین منابع طبیعی، معدنی و ... را داراست عملکرد مطلوبی نداشته است.
عاجزانه از نمایندگان مجلس، استاندار و فرماندار محترم تقاضا داریم به آمار و ارقام مدیران و مسئولین خود اکتفا نکنند و شخصاً از تمامی واحدها بازدید به عمل آورند و وضعیت موجود را گزارش نمایند.
------------------------------
محسن شنبه پور


کد مطلب: 316746

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/316746/لزوم-تغییر-رئیس-سازمان-صنعت-معدن-تجارت-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1