کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا امام جمعه گچساران در جلسه‌ای که تاجگردون بود نیامد

22 بهمن 1396 ساعت 9:42


در بیست و یکمین روز از ایام‌الله دهه فجر، سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران میزبان جشن تجلیل و قدردانی از گروه جراحان زیبایی و پزشکان نخبه و خیر کشور در این شهرستان بود.
بر اساس این گزارش، این مراسم با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت، عبدالرحیم رحیمی فرماندار، هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز و سر تیم پزشکان و جراحان پلاستیک خیر کشور، در غیاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید امین‌الله حجازی امام‌جمعه شهرستان گچساران برگزار شد.
پس از پیگیرهای پایگاه خبری نفت ساران مبنی بر علت عدم حضور امام‌جمعه شهرستان گچساران در این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید امین‌الله حجازی در پاسخ به خبرنگار نفت ساران اظهار داشت: بر اساس آیین هرساله و در شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ساعت ۲۱ شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، میلیون‌ها نفر از مردم ایران، در اقسام نقاط کشور بانوای الله‌اکبر همدلی، همراهی و وحدت خود را نمایش می‌دهند تا در این شب مشت محکمی بر دهان استکبار و بدخواهان ایران اسلامی بنشانند.
وی با ناخشنودی از رفتار صورت گرفته در این سالن، گفت: اما در شهرستان گچساران در سالنی که نماینده این شهر، فرماندار، مدیرعامل نفت و گاز و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان، استانی و کشوری حضور داشتند، در ساعتی که باید بانگ الله‌اکبر در این سالن طنین‌انداز می‌گردید، صدای ساز و نقاره فضای سالن را احاطه می‌نماید.
امام‌جمعه شهرستان گچساران با تصریح علت حضور نیافتن در این مراسم تأکید کرد: در مراسمی که دهان‌کجی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه اصلی آن باشد، هرگز حضور نمی‌یابم.
وی در پایان با تجلیل و قدردانی از تیم پزشکان خیر بیان داشت: بر خود لازم می‌دانم به نمایندگی از آحاد مردم شهرستان گچساران و استان کهگیلویه وبویراحمد مراتب قدردانی و سپاسگزاری خود را خدمت جناب دکتر کلانتر و همسر گران‌سنگ ایشان و همچنین جناب دکتر کیانی جوان پرتلاش و مایع افتخار استان که هموار کننده‌ای صبور جهت حضور این تیم پزشکی برای درمان بیمارانی نیازمند، در این استان و به‌خصوص شهرستان گچساران بودند، صمیمانه کمال قدردانی و سپاسگزاری خودراخدمت این بزرگواران وتک تک اعضای این تیم پزشکی خیر، اعلام می‌نمایم.

==================
گفت وگو از رضا مرادی طوف خیمه
==================


کد مطلب: 315892

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/315892/چرا-امام-جمعه-گچساران-جلسه-ای-تاجگردون-نیامد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1