کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تصاویر ویژه کبنا از خوشحالی زیاد «استاندار» هنگام افتتاح طرح گازرسانی قلعه‌رئیسی

21 بهمن 1396 ساعت 12:25


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات نظام اسلامی به مناطق محروم و دور افتاده ستودنی است.
طرح گازرسانی فاز دوم قلعه‌رئیسی، دیشموک و ۱۰۸ روستای تابعه با حضور حسنوند رئیس کمیسیون انرژی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تبریک دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این انقلاب ثمره هزاران خون شهید و مردمی‌ترین انقلاب، انقلاب اسلامی ایران است.
احمدی در ادامه با بر شمردن ویژگی‌های انقلاب اسلامی و اهمیت پاسداری از این انقلاب، گفت: همه ماها فردا با حضور خودمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر پایبندی‌مان را به اصول نظام و حمایت بی‌دریغ از دستاوردهای ارزشمند انقلاب به منصه ظهور خواهیم گذاشت. و به دشمنان ثابت خواهیم کرد که ذره‌ای از مبانی فکری و انقلابی خود کوتاه نخواهیم آمد. و پای انقلاب خود ایستاده‌ایم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه ۷ هزار و ۲۰۰ خانوار با جمعیت ۳۰ هزارنفری از مردم شهرستان کهگیلویه از نعمت گاز برخوردار می شوند.
وی افزود: اعتبار این پروژه را ۵۵۰ میلیارد ریال برشمرد و گفت: پروژه به صورت Epc در حال اجرا است که شامل ۳۷۳ کیلومتر خط تغذیه و توزیع است.
احمدی با بیان اینکه خدمات نظام به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اصلاً قابل مقایسه با گذشته نیست، تصریح کرد: گاز رسانی به دو شهر و ۱۰۸ روستای تابعه رتبه، یک بودن پیمانکار پروژه و انجام کار در جبهه‌های مختلف عملیاتی این پروژه را از دیگر پروژه های در حال اجرای استان متمایز کرده است.
 
لبخندهای احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ هنگام افتتاح طرح گازرسانی فاز دوم قلعه رئیسی و دیشموک نظر همه را جلب کرده بود.
بنا به گفته خبرنگار کبنا، احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دلیل افتتاح این پروژه و برخورداری ۷ هزار و ۲۰۰ خانوار از نعمت گاز ابراز خوشحالی می‌کرد و او می‌گفت که مردم شایسته بهترین خدمات هستند.
 
 


کد مطلب: 315668

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/315668/تصاویر-ویژه-کبنا-خوشحالی-زیاد-استاندار-هنگام-افتتاح-طرح-گازرسانی-قلعه-رئیسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1