کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح پروژه روشنایی و سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل گچساران

20 بهمن 1396 ساعت 19:46


پروژه روشنایی امام‌زاده جعفر به ماهور باشت بااعتبار ۲۶ میلیارد و پروژه سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف بااعتبار ۱۴ میلیارد ریال با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده گچساران و باشت، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، فرماندار گچساران و سایر مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز دو پروژه اجرای روشنایی امامزاده جعفر به ماهور باشت و سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل ثبت تخلف با حضور استاندار، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، فرماندار گچساران و سایر مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
علی خوان‌پایه در حاشیه افتتاح این طرح اظهار کرد: احداث روشنایی امامزاده جعفر به ماهور باشت به طول ۱۳ کیلومتر بااعتباری به مبلغ ۲۶ میلیارد ریال که در فاز اول و دوم ۹ کیلومتر آن بااعتبار ۱۸ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید و در فاز سوم ۴ کیلومتر باقی‌مانده در آینده‌ای نزدیک شروع بکار خواهد کرد.
وی افزود: همچنین افتتاح سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل دوربین‌های نظارت و ثبت تخلف به مبلغ ۱۴ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شد.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعتبارات این دو طرح از اعتبارات ملی بوده است.
وی عنوان کرد: اجرای طرح روشنایی حدفاصل امامزاده جعفر به ماهور باشت در ۳ فاز اجراشده که هم‌اکنون امروز شاهد افتتاح فاز اول و دوم به طول ۹ کیلومتر بااعتباری به مبلغ ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.
خوان‌پایه ابراز کرد: همچنین نصب و راه‌اندازی ۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف ثابت در محور گچساران-باشت و گچساران-خیرآباد را نیز امروز شاهد بهره‌برداری آن خواهیم بود.
وی بابیان اینکه جاده گچساران به باشت جزء پرترددترین محورهای استان است، اظهار کرد: در ده‌ماهه سال جاری ۲۰ میلیون تردد در سطح استان داشته‌ایم.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: از مجموع این تردد در سطح استان بیش از ۴ میلیون از محور گچساران به باشت تردد داشته که درمجموع ۲۱ درصد تردد در سطح استان است.
 


کد مطلب: 315372

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/315372/افتتاح-پروژه-روشنایی-سامانه-های-هوشمند-حمل-ونقل-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1