کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرستان بویراحمد / غیبت‌ معنادار زارعی و استاندار (+تصاویر)

14 بهمن 1396 ساعت 10:25


آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان بویراحمد با حضور مسوولان برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز و در سومین روز از دهه فجر مراسم افتتاحیه و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان بویراحمد با حضور عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، محمد کاظم نظری معاون سیاسی استاندار، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، فرماندار بویراحمد، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل راه و شهرسازی و جمع دیگری از مسوولان برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در این آئین، پروژه‌های بهسازی و آسفالت راه کرکلاغ‌نشین و مورصفا و تلخدان و چشمه سرخ و چشمه پهن و پازنان، مدرسه سه کلاسه ابتدایی موردراز، طرح آریا پالایش دنا، دبیرستان ۱۲ کلاسه مادوان، آبرسانی به روستاهای کوشک و مزدک، طرح بتن آماده افتتاح شد.
همچنین پروژه احداث مخزن ۲۵۰۰ مترمکعبی بنسجان کلنگ‌زنی شد.
محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهسازی و آسفالت راه کرکلاغ‌نشین و مورصفا و تلخدان و چشمه سرخ و چشمه پهن و پازنان با اعتبار ۳۷۰ هزار میلیون ریال و بهره‌برداری از ۱۳ کیلومتر جاده، افتتاح شد.
هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در آئین افتتاح مدرسه ۳ کلاسه موردراز بویراحمد، اظهار کرد: این مدرسه با زیربنای ۲۵۸ مترمربع و فضای ۳ کلاس درس، اداری و نماز خانه، آبدارخانه و سرویس بهداشتی افتتاح شد.
وی افزود: این پروژه با اعتبار ۳۷۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
به گزارش کبنا، آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان بویراحمد با یک ساعت تأخیر شروع شد.
و غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا علی‌رغم روال معمول هر ساله که در آئین افتتاح و کلنگ‌‌زنی پروژه حضور داشت، در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرستان بویراحمد دهه فجر امسال شرکت نکرد.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در اولین روز از دهه فجر به گچساران سفر کرده بود، در آئین کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های شهرستان بویراحمد نیز شرکت نکرد. اگر چه دلیل غیبت او را به مسائل کاری فشرده ربط می‌دهند و گفته می‌شود که برخی از پروژه مهم شهرستان‌های استان به ویژه شهرستان بویراحمد با حضور استاندار و اعضای هیئت دولت افتتاح خواهد شد. اما هیچ پاسخ رسمی مبنی بر علت غیبت استاندار در افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های بویراحمد هنوز شنیده نشده است.
عدم حضور استاندار و نماینده بویراحمد برای خبرنگاران و دیگر حاضرین جای سووال بود.
نزدیکان غلام‌محمد زارعی می‌گویند که او برای شرکت در جلسه رسمی مجلس به تهران سفر کرده است.
 

 
         


کد مطلب: 312553

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/312553/آئین-افتتاح-کلنگ-زنی-پروژه-های-شهرستان-بویراحمد-غیبت-معنادار-زارعی-استاندار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1