کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار نماینده کهگیلویه بزرگ با وزیر آموزش‌وپرورش

13 بهمن 1396 ساعت 11:56


نماینده شهرستان‌های کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده در یک نشست با وزیر آموزش‌وپرورش دیدار و در خصوص حل مشکلات و چالش‌های آموزش‌وپرورش در حوزه انتخابیه خود گفت‌وگو کرد.
به گزارش کبنا، در این دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مشکلات فرهنگیان و دانش آموزان در شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه حوزه انتخابیه خود بخصوص در حوزه زیرساخت‌ها، سوء مدیریت‌ها و مشکلات رفاهی گزارش مفصلی ارائه کرده است.
عدل هاشمی‌پور در این نشست از رنج و مشقت‌های فراوان بخصوص در مناطق روستایی وزیر را مطلع؛ و از عملکرد، پیگیری‌ها و خدمت‌رسانی‌های خود به‌عنوان نماینده مردم در مجلس شورایی اسلامی موارد مهمی را ذکر کرد، که وزیر آموزش‌وپرورش از همت و تلاش بی‌نظیر حاج عدل تقدیر کرد.
گفتنی است که: نماینده مردم از سیاسی‌کاری‌ها در حوزه آموزش به‌شدت انتقاد کرد و از عدم هماهنگی روسای آموزش‌وپرورش جهت حل مشکلات قشر زحمت‌کش فرهنگی و سرمایه‌های آینده یعنی دانش آموزان خبر داد.

وزیر آموزش پرورش در این دیدار ضمن قدردانی فراوان از تلاش‌های بی‌نظیر و اهتمام نماینده کهگیلویه بزرگ به آموزش‌وپرورش از سوء مدیریت در برخی شهرستان‌ها در عدم هماهنگی‌های لازم با نماینده مردم تعجب کرد و گفت:
ما تمام تلاش و ظرفیت خود را برای کمک گرفتن به آموزش‌وپرورش بکار گرفته‌ایم و دست هرکسی که کمک کند را می‌بوسم لکن اگر مدیری این‌چنین در ارتباط‌گیری ضعیف است مشکل از خود اوست و باید این مسئله بررسی و معضلات و مشکلات چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده مرتفع گردد.
بطحایی وزیر آموزش پرورش پس از شنیدن سخنان و مشکلات موجود در حوزه آموزش‌وپرورش بخصوص در حوزه ستادی؛ دستور داده است مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به تهران فراخوانده شود، و در جلسه با حضور وزیر، عدل هاشمی‌پور و مدیرکل در جهت رفع دغدغه‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اقدام عاجل صورت گیرد.


کد مطلب: 312329

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/312329/دیدار-نماینده-کهگیلویه-بزرگ-وزیر-آموزش-وپرورش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1