کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست معاون فنی و نظارت راهداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

12 بهمن 1396 ساعت 20:51


مراسم معارفه معاون فنی و نظارت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ستادی و شهرستانی و جمعی از پرسنل در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
به گزارش کبنا، در ابتدای این مراسم مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت وجود یک هماهنگ‌کنندهٔ توانمند در پست معاونت فنی و نظارت اظهار کرد: با توجه به بلاتصدی بودن معاون فنی و نظارت در این اداره کل برآن شدیم تا فردی توانمند و با تجربه و دارای سلامت کاری و اخلاقی را در این پست منصوب کنیم.
خوان پایه در ادامه افزود: برای ایجاد هارمونی و هماهنگی و نظارت مناسب در تسریع روند اجرای پروژه‌های این حوزه به این جمع بندی رسیدیم که از تجارب و دانش جناب آقای مهندس مهدی نوری پور در این حوزه بهره ببریم تا پروژه‌های عمرانی در این بخش با کیفیت بهتر و مطلوب تری با توجه به دورنمای هدف‌ها و اولویت‌های ترسیم شده انجام شود.
در بخشی از متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت بعنوان سرپرست معاونت فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان منصوب می‌گردید.
شایان ذکر است نوری پور سوابقی از جمله: بازبین فنی، بازرس فنی و رییس اداره ماشین آلات اداره کل راه و ترابری سابق و راه و شهرسازی استان، مدیر پروژه‌های امانی اداره نگهداری راه‌های روستایی راه و شهرسازی، مسئول جذب مشارکت‌های مردمی راه و شهرسازی و جانشین مدیریت راهداری راه و شهرسازی استان و رییس نگهداری راههای روستایی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان را در کارنامه کاری و اجرایی خود دارد.
نوری پور دارای مدرک فوق دیپلم مکانیک، لیسانس مهندس عمران و فوق لیسانس برنامه ریزی شهری می‌باشد. وی در حال حاضر با حفظ سمت سرپرستی اداره نگهداری ابنیه فنی راههای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد به معاونت فنی و نظارت این اداره کل منصوب شده است.


کد مطلب: 312242

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/312242/سرپرست-معاون-فنی-نظارت-راهداری-کهگیلویه-بویراحمد-منصوب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1