کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای یاسوج / زارعی: باید از تمام تریبون‌ها فریاد همبستگی سر زده شود

12 بهمن 1396 ساعت 12:57


نماینده بویراحمد و دنا با اشاره به شرایط خاص جمهوری اسلامی ایران، گفت: باید از تمام تریبون‌های نظام مقدس اسلامی فریاد وحدت و همبستگی زده شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی آئین عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای یاسوج با حضور مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در آئین نماینده بویراحمد و دنا، رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز یاسوج، فرماندار بویراحمد، معاون سیاسی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش، جانشین سپاه فتح، و جمعی از مسوولان حضور داشتند.
سرهنگ انصاری جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن خیرمقدم  به حاضرین، اظهار کرد: ما امروز در این مکان مقدس جمع شده‌ایم که ضمن میثاق مجدد با شهدا و امام شهدا، به آن‌ها بگوییم، در راهی که شماها پا گذاشتید و ایستادگی کردید، ما نیز استوار می‌مانیم.
در ادامه غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در این آئین با اشاره به جشن پیروزی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ثمر هزاران خون شهید است که امروز بعد از این همه دشمنی‌ها از سوی مخالفان و بدخواهان نظام همواره پله‌های ترقی را پشت سرگذاشتیم.
وی در ادامه به شرایط خاص امروز نظام جمهوری اسلامی استان در عرصه جهانی اشاره کرد و افزود: شرایط انقلاب اسلامی ایران به گونه‌ای است که از همه تریبون‌های این نظام باید فریاد همبستگی، برادری و وحدت فریاد زده شود. چرا که دشمنان این مرز و بوم منتظر هستند تا از کوچکترین دو دستگی و چند صدایی و اختلاف نهایت سوء استفاده را ببرد.
نماینده بویراحمد و دنا گفت: باید تا آنجایی که می‌توانیم بر وحدت و همبستگی تاکید کنیم.
زارعی در ادامه به برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: در کنار این همه دشمنی گسترده، دشمنان انقلاب اسلامی، می‌بینیم که چه پیشرفت‌هایی حاصل شده است که این موفقیت‌ها خشم دشمنان را بیشتر کرده است.
وی در ادامه افزود: تبعیض و نابرابری‌ها باید در جامعه اسلامی از بین برود و همه مناطق و مردم باید یکسان و بر اساس عدالت اجتماعی از برکات انقلاب اسلامی بهره‌مند شوند.

 


کد مطلب: 312095

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/312095/غبارروبی-عطرافشانی-گلزار-شهدای-یاسوج-زارعی-باید-تمام-تریبون-ها-فریاد-همبستگی-سر-زده-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1