کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تمجید از تاجگردون و تقدیر از زینل زاده/ شفاف سازی در خصوص کشمکش های شهردار با شورای شهر دوگنبدان

11 بهمن 1396 ساعت 12:40


نشست شهردار دوگنبدان با اصحاب رسانه  در پایان یکصد و بیست و ششمین روز کاری مسعود ظفری شهردار دوگنبدان برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، در این نشست سه ساعته مسعود ظفری  ضمن خوش آمد گوئی و تقدیراز زحمت کشان عرصه خبر به تشریح عملکرد شهرداری در حوزه های  عمرانی ، فرهنگی و خدماتی  ازبدو ورود خود به شهرداری دوگنبدان پرداخت.
شهرداردوگنبدان گفت: هفت طرح عمران شهری با اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال امسال در شهر دوگنبدان اجرا خواهد شد.
شهردار دوگنبدان اظهار کرد: در ایام دهه فجر عملیات اجرایی طرح‌های مجتمع تجاری-تفریحی در ضلع شرقی ساختمان شورای شهر دوگنبدان با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار، فاز دوم پارک ساحلی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و ساخت بلوار شهید پناهپوری با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز می شود.
ظفری تصریح کرد: چهار طرح عمران شهری با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل پارک پونه با اعتبار پنج میلیارد ریال، ساخت پل انتهای جاده پازنان با یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار و پارک مهر مادر و کودک با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.
یکهزار و ۶۲۰هزار تن قیر برای آسفالت خیابان‌های دوگنبدان خریداری شد
شهردار دوگنبدان گفت: یکهزار و ۶۲۰هزار تن قیر در سال جاری برای مرمت و آسفالت خیابان‌های این شهر خریداری شد.
ظفری با بیان اینکه از این میزان قیر تاکنون بیش از یکهزار تن مصرف شده بیان کرد: با این میزان قیر خریداری شده ۱۱۴ معابر خاکی این شهر معادل ۲۵۰ هزار متر مربع آسفالت شد.
وی ادامه داد:با هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه های خدمات رسان معابری که تا چهار سال آینده نیاز به حفاری ندارند تا پایان امسال آسفالت خواهند شد.
ظفری بیان کرد:  زیر سازی میدان فردوسی، هفت تیر و سه راهی تاکنون آماده شده است.
شهردار دوگنبدان با اشاره به مشکلات زیرسازی و فرسوده یا خاکی بودن بخش عمده‌ای از معابر شهر دوگنبدان تصریح کرد: اولویت شهرداری در سال ۹۷ در بخش آسفالت، توجه به محلات کمتر توسعه یافته و حاشیه‌ای است.
ظفری با بیان اینکه حواله بیش از ۶ هزار تن قیر رایگان برای شهرداری دوگنبدان در سال ۹۷ صادر شده افزود: با این میزان قیر می‌توان تمامی معابر خاکی این شهر را آسفالت کرد.
روستای آبگرمو به محدوده شهر دوگنبدان الحاق شد
شهردار دوگنبدان گفت: با تصویب شورای عالی شهرسازی، روستای آبگرمو به محدوده‌ شهری دوگنبدان ملحق شده و طرح جامع شهرسازی در آن در حال اجرا است.
ظفری ادامه داد: بیش از ۴۷۵ واحد مسکونی با جمعیتی بیش از یکهزار و ۸۰۰ نفر در محدوده این منطقه ساکن هستند.
وی بیان کرد: از این تعداد واحدهای مسکونی برای بیش از ۲۰۰ مورد پروانه مسکونی صادر شده و ۲۴۵ واحد مسکونی دارای قدمت بیش از ۱۰ سال است که فاقد پروانه ساخت هستند.
شهردار دوگنبدان گفت: با توجه به اینکه روستای آبگرمو به شهر الحاق شد شهرداری موظف است بر ساخت سازهای این منطقه نظارت داشته باشد.
ظفری تصریح کرد: ساکنان آبگرمو باید برای انجام کارهای قانونی و ساخت و ساز و خدمات رسانی به شهرداری دوگنبدان مراجعه نمایند.
شهرداری الکترونیک در دوگنبدان ایجاد می شود.
شهردار دوگنبدان از ایجاد شهرداری الکترونیک در شهر دوگنبدان خبر داد و گفت: اجرای شهرداری الکترونیک موجب رضایتمندی و کاهش هزینه ها و زمان می شود .
ظفری، اجرای طرح شهرداری الکترونیک را بسیار تاثیرگذار خواند و گفت:  این طرح علاوه بر کاهش ترافیک موجب توجه به مسائل زیست محیطی و ارائه خدمات نوین می شود.
وی ادامه داد این طرح رضایتمندی و کاهش هزینه و زمان را به دنبال دارد و موضوعی ضروری است.
اضافه شدن ۴۰ هزار اصله درخت به فضای سبز دوگنبدان
شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه در سال جاری کاشت ۴۰ هزار اصله نهال جدید در شهر دوگنبدان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: این تعداد نهال تا پایان اسفند ماه در مناطق مختلف شهر کاشته می‌شوند.
ظفری با اشاره به اینکه این نهال ها مختص به شهروندان دوگنبدان است، ادامه داد: شهروندان می توانند از اطلاعات مشاوره ای سازمان برای کاشت درختان استفاده کنند.
طرح نورپردازی در میادین دوگنبدان اجرا شد.
شهردار دوگنبدان از اجرای طرح نورپردازی و نورآرایی میادین شهر دوگنبدان خبر داد.
مسعود ظفری با ارائه گزارشی از روند نورآرایی و تلاش برای بهبود نور در شب، افزود:میادین پرستار،هفت تیر و کتاب شهر دوگنبدان تاکنون نورپردازی و نورآرایی شده است.
وی ادامه داد: در فاز دوم نورپردازی زیر گذر شهید تندگویان و پارک شهر تا پیش از پایان سالجاری اجرایی خواهد شد.
ظفری گفت: زیباسازی و نورپردازی میادین شهری باعث ایجاد فضای بصری جذاب و شاد خواهد شد.
سرانه فضای سبز برای هر شهروند در دوگنبدان ۹،۹ متر مربع است
شهردار دوگنبدان گفت: در حال حاضر سرانه فضای سبز به ازای هر شهروند در شهر دوگنبدان ۹،۹ مترمربع است.
ظفری افزود: طرح توسعه فضای سبز دوگنبدان در مناطق مختلف در حال اجرا می باشد و تا پایان امسال سرانه فضای سبز دوگنبدان به ۱۱ متر افزایش خواهد یافت.
وی بیان کرد: میزان استاندارد سرانه فضای سبز کشوری بین ۸ تا ۱۲ مترمربع است.
ظفری یادآور شد: آب فضای سبز دوگنبدان از طریق۱۷ چاه تامین می شود .
سامانه ۱۳۷مدیریت شهری شهرداری دوگنبدان راه اندازی شد
شهردار دوگنبدان گفت: سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری شهرداری دوگنبدان با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری راه اندازی شد.
ظفری افزود: این سامانه همچنین با هدف بیان انتقادات و پیشنهادات، رفع معضلات و مشکلات شهری، مدیریت غیر مستقیم شهروندان بر شهر و دریافت دیدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر و ارتباط هرچه بیشتر شهروندان با مدیریت ارشد شهرداری راه اندازی شده است.
وی اضافه کرد: شهروندان می توانند دیدگاه ها، پیشنهادات و انتقادات خود را در زمینه خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، عمران شهری، فضای سبز، فرهنگی و اجتماعی، سیما و منظر شهری و رفع سد معبر در این سامانه ثبت کنند.
شهردار دوگنبدان تاکید کرد: تمامی موارد ثبت شده در این سامانه به واحدهای مختلف شهرداری ارجاع داده شده و پس از حصول نتیجه به شهروندان اطلاع داده خواهد شد.
وی در پاسخ به سئوالی که “چندی پیش در یکی از سایت ها ی محلی مدعی شده بودید که اعضای شورای شهرستان گچساران پس از آنکه منافع خودرا در مقابل شهردار از دست رفته دیده اند، ساز مخالفت با شهردار را کوک کرده اند “بیان داشت:اعضای شورای شهرستان گچساران همگی از دلسوز ترین وکارآمدترین ترین شخصیت هایی هستند که بنده افتخار همکاری با این عزیزان را دارم وهرگونه خبری را دراین خصوص به صراحت  تکذیب می شود.
وی در ادامه افزود: وظیفه اعضای شورای شهر نظار ت برعملکرد شهردار است وخوشبختانه تاکنون مجموعه شهرداری واینجانب بهترین همکاری وتعامل را با اعضای شورای شهر داشته ودرآینده هم از خردجمعی ورهنمود های  آنان بیش از پیش استفاده خواهیم کرد.
وی در پاسخ به نشر خبرها در سایت ها وشبکه های مجازی به نام شهردارگچساران  گفت: اینجانب به صراحت خدمت شما عرض می نمایم هر سخن ونقل قولی از اینجانب درهرسایت وخبرگزاری وشبکه های مجازی تا کنون منتشرشده است،  صحت نداشته وبا صراحت خدمت همه عرض میکنم سخنانی که چندی پیش درخصوص ادعای منفعت طلبی اعضای خادم وتلاشگر شورای شهر گچساران در سایت ها بیان شده است شیطنت رسانه ای بود وبا روحیه هیچکدام از اعضای شورای این شهر همخوانی ندارد.
وی تصریح کرد: ارتباط  ما با اعضای شورا بسیار شفاف و رو به جلو می باشد و در روزها وماه های آینده تحولات بنیادین همکاری اعضای محترم شورا  را با شهرداری را درعمران و آبادانی شهر دوگنبدان خواهید دید.
 
شهرداردوگنبدان در بخشی از سخنان خود  به تعریف و تمجید نماینده مردم شهرستان های گچساران پرداخت و عنوان کرد: شتاب در پروژه ها عمرانی گچساران  و تخصیص به موقع اعتبارات ما حصل تلاش و پیگیری های دلسوزانه تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت می باشد.
ظفری گریزی به گذشته و عملکرد شهردار سابق زد و بیان کرد: زینل زاده شهردار سابق دوگنبدان فردی توانمند و دلسوز بود.
گفتنی است:  درپایان این نشست خبری شهرداردوگنبدان با اهدای لوح تقدیر وهدایایی از خبرنگاران  تجلیل بعمل آوردند.


کد مطلب: 311893

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/311893/تمجید-تاجگردون-تقدیر-زینل-زاده-شفاف-سازی-خصوص-کشمکش-های-شهردار-شورای-شهر-دوگنبدان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1