کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین اظهارات «گوهرگانی» در مقام معاونت استاندار / از نمایندگان و استاندار که روی من توافق کردند، تشکر می‌کنم (+تصاویر ویژه کبنا)

9 بهمن 1396 ساعت 15:04


معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیر مصوبات سفر هیئت دولت به استان هستم.
به گزارش کبنا از یاسوج، جعفر گوهرگانی در مراسم معارفه خود به عنوان معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار و مدیران این استان برگزار شد، اظهار کرد: از همه تشکر و قدردانی می‌کنم، از آقای احمدی استاندار محترم استان که به بنده اعتماد کرد و فرصت خدمت‌گذاری به همشهریان عزیزم را به من داد.
وی افزود: از وزیر محترم کشور و معاونین وی و هر سه نماینده استان، آقای هاشمی، زارعی و دکتر تاجگردون که با استاندار روی بنده به توافق رسیدند، تشکر می‌کنم.
گوهرگانی تاکید کرد: امیدوارم با تعامل با دستگاه‌های و ادارات، بخش خصوصی، تشکل‌های مردم نهاد و سایر سازمان‌ها و نهادها در این مأموریت جدید روسفید شوم.
معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی استانداری در ادامه با بیان اینکه کار اقتصادی، اشتغال و تولید کار سختی است، بیان داشت: رونق تولید و ایجاد اشتغال مهم‌ترین اولویت حوزه اقتصادی استان خواهد بود.
جعفر گوهرگانی افزود: افزایش سهم جذب تسهیلات از طریق صندوق توسعه ملی، پیگیری مصوبات سفر اخیر هیئت دولت به استان و افزایش همکاری با هلدینگ های اقتصادی از دیگر برنامه‌های حوزه اقتصادی استان است.
گوهرگانی تصریح کرد: مردم و سرمایه گذاران نیازمند تزریق به موقع تسهیلات هستند و به طور قطع در این راستا تلاش می‌کنیم.
وی اظهار داشت: تمام تلاش خود را در کارگروه‌های اقتصادی برای جلوگیری از انحراف تسهیلات به کار می‌گیرم.
دکترجعفر گوهرگانی پیش از این رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد بود.
 
به گزارش کبنا، در پایان با حکم وزیر کشور، جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شد و از خدمات محنایی تجلیل به عمل آمد.


کد مطلب: 311436

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/311436/اولین-اظهارات-گوهرگانی-مقام-معاونت-استاندار-نمایندگان-روی-توافق-کردند-تشکر-می-کنم-تصاویر-ویژه-کبنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1