کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فردا «گوهرگانی» رسما جای «محنایی» می‌نشیند / «الیاسی» جانشین موقت گوهرگانی شد / گیر در انتصاب «سید مجید حسینی» / حسینی: هر چه خدا بخواهد، همان می‌شود

8 بهمن 1396 ساعت 17:26


مراسم تودیع «مجید محنایی» و معارفه «جعفر گوهرگانی» به عنوان معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد فردا دوشنبه رأس ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.
جعفر گوهرگانی در گفت‌وگو با کبنا با بیان این خبر، اظهار کرد: فردا ساعت ۱۰ صبح مراسم تکریم و معارفه معاونین امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
گوهرگانی که با حفظ سمت ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به استانداری می‌رود، گفت: یکی از کارکنان سازمان را به عنوان جانشین خود در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌کنم.

به گزارش کبنا، جعفر گوهرگانی، در حکمی الیاس تاج‌الدینی را به عنوان جانشین خود در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
بنا بر این حکم، تاج‌الدینی تا زمان انتخاب رسمی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی، امورات این سازمان را بر عهده می‌گیرد. تاج‌الدینی قبل از این به عنوان یکی از گزینه‌های جدی ریاست سازمان جهاد کشاورزی معرفی شده بود.
بنا بر اطلاعات رسیده، هنوز حکم سید مجید حسینی در وزارت جهاد کشاورزی قطعی نشده، و گفته می‌شود در روند انتصاب وی گیر افتاده است.
سید مجید حسینی که به عنوان گزینه اصلی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده است، در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کرد: روند اداری این انتصاب در حال طی شدن است، هر چه خداوند متعال مقدر  و صلاح بداند، همان می‌شود.
به زودی گفت‌وگو با وی منتشر خواهد شد.


کد مطلب: 311090

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/311090/فردا-گوهرگانی-رسما-جای-محنایی-می-نشیند-الیاسی-جانشین-موقت-گیر-انتصاب-سید-مجید-حسینی-خدا-بخواهد-همان-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1