کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عملیات اجرایی بیمارستان پاتاوه سال ۹۶ آغاز شد (+تصاویر)

18 بهمن 1396 ساعت 21:22


عملیات اجرایی بیمارستان پاتاوه پیش از ظهر امروز با حضور استاندار، نماینده مردم شهرستات های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولین آغاز شد.
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: قبل از انقلاب اسلامی همه تخت‌های بیمارستانی در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۰۰ تخت نمی‌رسید، اکنون به برکت انقلاب و با بهره برداری از بیمارستانهای جدیدالاحداث شهرستان‌ها، استان با برخورداری از یک هزار تخت استاندارد به نرم ملی و حتی بین المللی نزدیک می‌شود.
علی محمد احمدی افزود: اگر امروز ایران در زمینه پزشکی و نانو پیشرفت‌های مطلوبی داشته و جوانان ما در نگارش مقالات علمی جزء ۱۰ کشور برتر جهان هستند، به برکت این انقلاب و نظام است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، ایام الله دهه فجر پاسداشت مقاومت ملی است که ملت سرافراز ایران اسلامی چهار دهه در برابر قدرت‌های بزرگ جهانی با عزت و سربلندی از حقوق خود دفاع می‌کنند، افزود: دشمنان نظام نگران زرادخانه‌های ما نیستند بلکه نگران منطق، هوش، استعداد و توانمندی بی بدیل مردم قهرمان ایران اسلامی می‌باشند.
وی با اشاره به اینکه، اگر بخواهیم خدمات نظام را در عرصه‌های عمرانی، خدمات عمومی و اقتصادی بیان کنیم، قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، گفت: برای ملت بزرگ ما فراتر از احداث جاده، بیمارستان و ایجاد طرح‌های اقتصادی، حفظ استقلال، عزت و جایگاه جهانی ارزشمند است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در ادامه این آیین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: یکی از دغدغه‌های بهداشت و درمان احداث بیمارستان جهت بخش پاتاوه بود که امروز به همت استاندار، نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان این مهم میسر شد.
اورنگ ایلامی با اشاره به اینکه بخش پاتاوه، استاندارهای لازم وزارت بهداشت جهت احداث بیمارستان را نداشت، افزود: با پیگیری‌های انجام شده و همچنین برگزاری نشستی با وزیر بهداشت و درمان، با حضور نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی زمینه تجدید نظر وزارت فراهم شد.
وی با اشاره به موقعیت مکانی بخش پاتاوه و غیر هم سطح بودن فضای این منطقه، بالغ بر ۱۱۰ میلیون تومان جهت طراحی این بیمارستان به شرکتی پرداخت نمودیم، اظهار داشت: این بیمارستان با زیربنای ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع در چهار طبقه ساخته می‌شود.
ایلامی با بیان اینکه به ازای هر تخت، ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است گفت: برآورد اولیه جهت ساخت این بیمارستان ۱۴ میلیارد تومان پیش‌بینی و ۶ میلیارد تومان جهت تجهیز در نظر گرفته شد که امیدواریم این اعتبار در سال آینده به این پروژه اختصاص داده شود.
وی اظهار داشت: فاز اول این پروژه به همت خیر سلامت و همچنین اختصاص ۴ میلیارد تومان اعتبار از طریق کمیسیون تلفیق که توسط نماینده مردم بویراحمد در مجلس شورای اسلامی میسر شده است، آغاز می‌شود.
ایلامی خاطر نشان کرد: امیدواریم فازهای بعدی این پروژه نیز با اعتبار ملی، ملی استانی و با مساعدت استاندار، نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان دنا استمرار پیدا کرده و منشا خیر و برکت برای مردم فهیم بخش پاتاوه شود.
 
























































کد مطلب: 311064

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/311064/عملیات-اجرایی-بیمارستان-پاتاوه-سال-۹۶-آغاز-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1