کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری گردهمایی توانمندسازی شغلی در دهدشت/ میرمحمدی:مسوولان شأنی جزء خدمت‌رسانی ندارند / هیچکس برای این مملکت دلسوزتر از رهبری نخواهد بود

7 بهمن 1396 ساعت 14:18


گردهمایی توانمند سازی شغلی ویژه قشرشاهد و ایثارگر (شاغل در ادارات )  تحت عنوان امتداد سرچشمه با حضورخانواده معززشهدا و ایثارگر، مسئولان استانی و شهرستان در کهگیلویه برگزار شد.
 
مدیر کل امور اجتماعی استانداری در این گردهمایی، اظهار داشت: این گردهمایی ابتکار جدیدو مناسبی است که به همت بنیاد شهید کهگیلویه صورت گرفته و در ادامه جلسات نیز غنای بیشتری به ان داده می‌شود. حجت الاسلام فتح الله میر محمدی عنوان کرد: بهتر است فرزندان شاهد و ایثارگر کهگیلویه، یک سازمان مردم نهادی در حوزه امور فرهنگی و اجتماعی جهت هم فکری بیشتر تشکیل دهند.
میر محمدی با بیان اینکه: امروز بیش از ۶۰ درصد از مدیران جمهوری اسلامی ایران، از خانواده شاهد و ایثارگر می‌باشد و این مایه افتخاراست تصریح کرد: لذا فرزندان شهدا و ایثارگر باید به سختی کار و تلاش نمایند وباعث پیشرفت کشور از هر جهت شوند تاشبهات وارده ناکارامد بماند.
وی ادامه داد: نا آرامی‌های اخیر ناراحتی مردم از مسولان و مشکلات اقتصادی و اشتغال را نشان داد، نباید به دشمن مجال استفاده از این قضیه را داد، لذا مسئولان باید برای رفع نگرانی مردم، تمام تلاش خود را بکار گیرند و ارباب رجوع را تکریم بدارند. مدیر کل امور اجتماعی استانداری افزود: مسولان شانی جز خدمت رسانی به مردم  ندارند. اگرآنگونه که شایسته است به مردم خدمت نشود، این مسولان هیچ جایگاهی نخواهند داشت و باید پاسخگوی ملت و شهدا و کسانی که نسبت به اسلام بدبین می‌شوند باشند.
میر محمدی با بیان اینکه هیچ کس برای این مملکت دلسوز‌تر از رهبری نخواهد شد، تصریح  کرد: رهبری همچون دیده بان همه تحرکات دشمن را می بیند و چون اندیشمند و جامعه شناس همه آسیب‌ها و مشکلات جامعه را زیر نظر دارد و همانند سیاستمداری باهوش تمام توطئه‌ها را رصد و به موقع گوشزد می‌نمایند.
 
خانم دکتر قبادی استاد دانشگاه ،نیز گفت: دراین گردهمایی به بیان مسائل تخصصی و روانشناسی پیرامون کار آفرینی و انچه لازمه پیشبرد اهداف سازمان می شودمی پردازیم. قبادی بابیان اینکه امروزه، شادکامی و موفق زیستن به عنوان یک ملاک برتری در پیروزی سازمان‌ها است تصریح کرد: به همان نسبتی که یک سازمان بتواند استرس‌های شغلی و بی هویتی را از پرسنل خود بگیردو کاهش دهدبه همان نسبت، میزان رتبه موفقیت و تلاش پرسنل نیز بیشتر خواهد شد. وی افزود: باید شادکامی را در درون کسب و به سازمان منتقل کرد.
قبادی با اشاره به نکات مهم کسب شادکامی ودرپی آن موفقیت در اهداف سازمان و کار آفرینی عنوان کرد: برای شادکامی باید هیجانات منفی را مدیریت کرد، پذیرای ارباب رجوع بود، داشتن گذشت و بخشش و دوری از کینه ورزی، کاوشگر بودن و در زمینه کسب دانش قانع نبودن، ورزش و تحرک داشتن، دوست داشتن خود و دیگران، شکرگذار پروردگاربودن، صیاد فرصت‌ها بودن، داشتن خلاقیت از جمله مواردی است که می‌تواند فرد را به مدیری کارآفرین و موفق تبدیل کند.
 

 

 

 

 
ظ
 

 

 

 

 


 

 


کد مطلب: 310766

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/310766/برگزاری-گردهمایی-توانمندسازی-شغلی-دهدشت-میرمحمدی-مسوولان-شأنی-جزء-خدمت-رسانی-ندارند-هیچکس-این-مملکت-دلسوزتر-رهبری-نخواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1