کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اقدام قابل تأمل یک زن؛ وقف منزل مسکونی برای ترویج «کتاب‌خوانی»

4 بهمن 1396 ساعت 21:47


سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان گفت: بانوی خیر گچسارانی منزل مسکونی‌اش را وقف استفاده کتابخانه‌های عمومی نمود.
یاسر رحیمیان تصریح کرد: بانو خیر و نیکوکار «دلشاد آب آر » ساکن شهرستان گچساران با حضور در دفترخانه رسمی اسناد این منزل مسکونی خود را به مساحت ۲۴۵ و زیربنای ۱۵۵ مترمربع، جهت استفاده کتابخانه عمومی وقف نمود.
وی اظهار داشت: وقف این منزل مسکونی جهت کتابخانه عمومی یک حرکت مذهبی، معنوی و یک اقدام فرهنگی برجسته که برای اولین بار در استان صورت گرفته است و این کار بزرگ و حسنه می‌تواند الگوی خوبی برای وقف مکان‌هایی برای ترویج فرهنگ عمومی به‌ویژه کتاب و کتاب‌خوانی باشد.
 
همیشه آرزو داشتم بتوانم برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی کاری کنم
دلشاد آب آر بانوی خیر و نیکوکار نیز با اشاره به موقوفه خود گفت: بنده با کتاب و کتاب‌خوانی به‌ویژه کتب مذهبی و علوم دینی مانوسم و همیشه آرزو داشتم که بتوانم برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در استان کاری کنم و بنابراین تصمیم گرفتم منزل مسکونی‌ام را به نام و عنوان سرور و سید شهیدان حضرت امام حسین (ع) در اختیار عموم مردم و برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی قرار دهم و امروز از این کار بسیار خوشحال و خشنود هستم که آرزویم برآورده شد.
وی افزود: امیدوارم قدم کوچک بنده شروعی باشد برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و پیامی برای دیگر واقفان و نیکوکاران که تنها چیزی که برای انسان‌ها می‌ماند نام نیک است و خدمت برای عموم مردم و به‌ویژه نسل امروز و فردا و امیدوارم مورد رضایت خداوند قرار گیرد.
گفتنی است این بانوی خیر و نیکوکار منزل مسکونی‌اش را به‌صورت مادام‌العمر در اختیار کتابخانه‌های عمومی استان قرار داد.


کد مطلب: 310311

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/310311/اقدام-قابل-تأمل-یک-زن-وقف-منزل-مسکونی-ترویج-کتاب-خوانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1