کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استقبال مردم و مسئولان از غرفه کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه گردشگری تهران

4 بهمن 1396 ساعت 11:01



معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از استقبال خوب بازدیدکنندگان و مسئولان از غرفه استان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، الماس قبادی صبح امروز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری استان به کشور است، اظهار کرد: تلاش کردیم تا ظرفیت‌های استان در زمینه فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری و صنایع دستی را در معرض نمایش بگذاریم.


وی افزود: در روز نخست نمایشگاه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، معاون توسعه سازمان میراث فرهنگی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی، مدیرکل میراث فرهنگی استان لرستان و دیگر مسئولان کشوری از  غرفه کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.


عضو کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار داریم مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار محترم و کهگیلویه و بویراحمدی‌های مقیم تهران در هر پست و مقامی که هستند نیز از این نمایشگاه دیدن و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان را در معرفی و جذب سرمایه‌گذار برای پیشرفت و توسعه صنعت گردشگری یاری کنند.


قبادی بیان کرد: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از سوم تا ششم بهمن‌ماه ۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است که تلاش داریم در این فرصت ملی ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی معرفی کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با داشتن بیش از دو هزار اثر تاریخی و ۳۰۰ جاذبه طبیعی از مناطق مستعد برای جذب گردشگر از تمام نقاط کشور در ایام مختلف سال است.

 
 


کد مطلب: 310126

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/310126/استقبال-مردم-مسئولان-غرفه-کهگیلویه-بویراحمد-نمایشگاه-گردشگری-تهران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1