کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اغار فعالیت اجرایی پروژه سیمان سپو

2 بهمن 1396 ساعت 23:51


فرماندار کهگیلویه به همراه بخشدار مرکزی از پروژه اجرایی سیمان سپو کهگیلویه بازدید کردند.
علی پوزش گفت: پروژه سیمان سپو با ظرفیت اسمی ۱۲۰۰تن سیمان سفیدپس از بهره برداری ،بزرگترین کارخانه سیمان سفید کشور می باشد. پوزش بابیان اینکه:با فعالیت اجرایی و بهره برداری از این پروژه تعداد ۲۸۰نفر به طور مستقیم و تعداد ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد تصریح کرد:سرمایه گذاری  این طرح  ۴۰۰ میلیارد تومان  می باشد که از این مبلغ ۴۸ میلیون یورو ارزی ،برای خرید ماشین آلات کارخانه اختصاص گرفت.
 
وی عنوان کرد: دراستانها و مناطق جنوب و جنوب غربی کشور تا فاصله ۶۰۰ کیلومتری شهر دهدشت کارخانه و یا پروژه سیمان سفید نداریم وبرای صادرات وتامین نیاز این مناطق رقیبی ندارد.  فرماندار کهگیلویه  یاد آور شد : به دلیل مشکلات ناشی از تحریم های بانکی واقتصادی وخروج سرمایه گذار خارجی ، به مدت  چند سال کارمتوقف شده بود ،ولی با فراهم شدن شرایط مناسب با جدیت وپیگیری سرمایه گذار وجذب منابع سرمایه گذاری خارجی در مسیر اجرا قرار گرفت.
 
پوزش اظهارداشت: هم اکنون پیمانکار ساختمانی فعالیت خود را شروع نموده است و همچنین پیمانکار دوم ،در حال انتقال امکانات خود به سایت و تجهیز کارگاه می باشند. وی برنامه زمان بندی و بهره برداری این پروژه را مدت ۳۰ ماه خواند و گفت: طبق نظر کارشناسان خوشبختانه مواد معدنی شناخته شده این طرح از کیفیت منحصر به فردی در سطح کشور برخوردار می باشد و از نظر کمی صدها سال جوابگوی نیاز کارخانه می باشد .فرماندار کهگیلویه درپایان افزود: مهمترین هدف سرمایه گذار این طرح ،صادرات بخش عمده تولیدات به خارج از کشور می باشد.


کد مطلب: 309709

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/309709/اغار-فعالیت-اجرایی-پروژه-سیمان-سپو

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1