کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کدام مدارس کهگیلویه و بویراحمد فردا تعطیل است

30 دی 1396 ساعت 22:43


 
 
فرماندار شهرستان گچساران گفت: به دلیل پدیده گرد و غبار و آلودگی هوا فردا (یک‌شنبه) مدارس شهرستان گچساران در دو شیفت صبح و عصر و در هر سه مقطع تحصیلی تعطیل هستند.
عبدالرحیم رحیمی اظهار کرد: پدیده گرد و غبار از عصر امروز (یک‌شنبه) وارد شهرستان گچساران شده است.
وی تصریح کرد: به دلیل پدیده گرد و غبار و آلودگی هوا فردا (یک‌شنبه) مدارس شهرستان گچساران در دو شیفت صبح و عصر در هر سه مقطع تحصیلی تعطیل هستند.
فرماندار گچساران تصریح کرد: این پدیده از استان خوزستان که همجوار شهرستان دوگنبدان قرار دارد، وارد این شهرستان شده است.
رحیمی گفت: این پدیده باعث کم شدن افق دید در این شهرستان شده است.
وی اضافه کرد: تنها مدارس گچساران تعطیل خواهند شد و تمام ادارات و نهادها به کار خود ادامه خواهند داد.
 
تعطیلی مدارس ۶ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد
علی وفایی مقدم در یاسوج اظهار داشت: با تصمیم ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد مدارس تمام مقاطع شهرستان‌های کهگیلویه، باشت، بهمئی، گچساران، چرام و لنده به دلیل آلودگی هوای بیش از ۱۶ برابر استاندارد تعطیل شدند.
وی با بیان اینکه امکان تعطیلی مدارس بویراحمد تا ساعتی دیگر وجود دارد، افزود: هم اکنون میانگین شاخص کیفیت هوا در یاسوج از ۲۷۰ بوده و در صورت ادامه این روند مدارس تمامی مقاطع شهرستان بویراحمد نیز تعطیل می‌شود.
مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: هوای دو شهرستان بویراحمد و دنا آلوده بوده ولی هنوز به حد خطر نرسیده است و هر لحظه وضعیت این دو شهرستان نیز بررسی و در صورت تداوم این روند نیز در زمینه تعطیلی مدارس این دو شهرستان تصمیم گیری می‌شود.
وفایی مقدم با بیان اینکه دانشگاه‌ها تعطیل نیست، گفت: ساعت شروع کاری ادارات نیز همچون روزهای عادی بوده و با تاخیر آغاز نمی‌شود.
 
تعطیلی مدارس برخی نقاط استان
مدارس شهرستانهای گچساران، باشت،کهگیلویه و چرام فردا به دلیل گرد و غبار تعطیل است.
با تصمیم شورای آموزش و پرورش استان مدارستعطیلی مدارس برخی نقاط استان شهرستانهای گچساران ، باشت،کهگیلویه و چرام فردا یکشنبه (اول بهمن ماه) در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در دو شیفت صبح و عصر تعطیل است.
همچنین مدارس بخش مارگون بویراحمد فردا صبح با دوساعت تاخیر آغاز می شوند.
در این اطلاعیه آمده است : مدارس دوره ابتدایی شهرستان سی سخت با یک ساعت تاخیر بازگشایی می شوند و کلاس های دوره پیش دبستانی این شهرستان تعطیل است.


کد مطلب: 309147

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/309147/کدام-مدارس-کهگیلویه-بویراحمد-فردا-تعطیل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1