کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تراژدی نخستین بارندگی در یاسوج/ دیدن و شنیدن یا ندیدن و نشنیدن؟ (+تصاویر)

1 بهمن 1396 ساعت 9:24


روزگذشته نخستین بارش باران و برف را در مرکز استان شاهد بودیم که در کنار این رحمت الهی، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن سیلاب، سرازیر شدن زباله‌ها و ترافیک در شهر، و مختل شدن تردد شهروندان نیز از پیامدهای ضعف مدیران در نداشتن برنامه برای قبل و بعد از باراندگی است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، پس از آغاز بارندگی از شامگاه جمعه در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد باوجود شرایط جغرافیایی، موقعیت شهر یاسوج و همچنین عرض کم خیابان‌های این شهر که در حال حاضر جوابگوی تردد عابر پیاده هم نیست، شاهد به راه افتادن آب در خیابان‌ها، آب گرفتگی و تردد سخت برخی از عابرین پیاده بودیم.
تراژدی تکراری معابر ناهموار، چاله‌چوله‌های شهر، سد معبر اصناف، پل هوایی ناایمن، عدم رعایت حقوق معلولان و سالمندان که در شهر یاسوج که به وفور شنیده و دیده می‌شود، درمانی برای دردهای مزمن این شهر صورت نگرفته است و بعضی از مسوولان تدبیری هم ندارند.
نبود نظارت جدی بر تخلف تاکسی‌ها و دربستی سوار کردن مسافر در زمان بارش برف و باران صدای مردم را در آورده است، و همچنین نورهای تزئینی و ترانس‌های برق فشارقوی فاقد درپوش و ایمنی در پیاده‌رو و مجاور درختان که می‌گویند هنگام بارندگی موجب برق‌گرفتگی می‌شود.


کد مطلب: 309146

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/309146/تراژدی-نخستین-بارندگی-یاسوج-دیدن-شنیدن-یا-ندیدن-نشنیدن-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1