کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تهیه بانک اطلاعات بازسازی تأسیسات آب آبفای کهگیلویه و بویراحمد

27 دی 1396 ساعت 19:47


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد  سید یعقوب فرجی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در حوزه بهره برداری شرکت آبفای استان در چهار سال اخیر اظهار کرد: در این مدت تلاش شد که عقب ماندگی ها موجود در این حوزه برطرف شود.
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با برنامه‌ریزی‌های لازم تعداد شهرهای  دارای تنش آبی استان از ۸ شهر به ۴ شهر  کاهش یافت که این موضوع در  سایه مدیریت و تلاش کارکنان آبفا صورت گرفت.
فرجی از  تهیه بانک اطلاعات بازسازی تأسیسات آب آبفای کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی دیگر از اقدامات انجام شده طی این مدت یاد کرد و گفت: با اجرای این  طرح اطلاعات و  ظرفیت های موجود آب و فاضلاب استا برای بازسازی  و نیز توسعه کمی و کیفی به دست آمد.
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان مهندسی مجدد ایستگاه‌ها جهت افزایش راندمان انرژی را ازدیگر برنامه‌های اصلی واحد بهره‌بردای آبفای استان نام برد و گفت: با اجرای این کار هدر رفت انرژی در ایستگاه های پمپاژ آب آبفای استان  به حداقل رسید.


کد مطلب: 308407

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/308407/تهیه-بانک-اطلاعات-بازسازی-تأسیسات-آب-آبفای-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1