کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کناری: شورای فنی به «شوی تبلیغاتی» تبدیل شده / چرا یک بار با متخلفان برخورد نمی‌شود / شرمنده‌ام / فرمانداری بویراحمد پای کار است

26 دی 1396 ساعت 13:18


فرماندار بویراحمد گفت: چرا برای یک بار و برای همیشه با دستگاه‌های متخلف در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد نمی‌شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، شاهرخ کناری صبح امروز در نشست شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار بر گزار شد، بعد از طرح مباحثی پیرامون ساخت و سازهای غیراصولی و بی‌ضابطه در سطح شهر یاسوج و درگیری لفظی که بین دو تن از مدیران به وجود آمد، اظهار کرد: شورای فنی استان به یک شوی تبلیغاتی تبدیل شده و همیشه حرف از ساخت و سازهای غیرمجاز گفته می‌شود، اما هیچ گاه با متخلفان برخوردی نشده است.
فرماندار بویراحمد با گلایه از اینکه چرا با متولیان این ساخت و سازهای غیراصولی و غیرمجاز برخورد نمی‌شود در ادامه بیان کرد: ۷۰ درصد از مدیران این جلسه، همان مدیران گذشته هستند و همیشه این وضعیت وجود داشته و این وضع ادامه دارد بعد از جلسه هم نیز این کارها و این ساخت و سازهای غیراصولی ادامه پیدا می‌کند، اما کسی کاری انجام نمی‌دهند، در دل‌ خودمان به هم می‌خندیم، و متاسفانه شورای فنی همیشه یک شوی تبلیغاتی بوده است.
وی در ادامه تصریح کرد: متأسفانه بیشترین ساخت و سازهای غیراصولی و غیرمجاز در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌گیرد.
کناری با بیان اینکه من شرمنده‌ام و همه باید شرمنده باشیم، افزود: اینکه در این چند سال بیایم و در این جلسات به یک فیلم و یا عکسی نگاه کنیم، هیچ فایده‌ای ندارد، اگر فرمانداری، یا هر دستگاهی در خصوص این ساخت و سازها مقصر است، بیاید یک بار آن هم برای همیشه با آن دستگاه برخورد شود.
فرماندار بویراحمد در ادامه با ابراز تأسف از این وضعیت، خطاب به مسوولان گفت: برای همه چیز اعتبار می‌خواهید، مگر کنترل ساخت و سازهای غیراصولی، موقت و نظارت بر عایق و ایزوگام کردن ساختمان‌ها چه پولی می‌خواهد، که کنترل و نظارت نمی‌شود.
کناری افزود: چرا تصمیمات کمیسیون ماده ۱۰۰ توسط نظام مهندسی، شهرداری و دستگاه‌های متولی دیگر اجرا نمی‌شود و شاید هم نمی‌خواهید که آن‌ها را اجرا کنید.
وی افزود: اگر شماها نمی‌خواهید با این تخلفات برخورد کنید و تصمیمات کمیسیون ماده ۱۰۰ را اجرا کنید، ما هم نمی‌خواهیم در جلسات «شوی تبلیغاتی» نگاه کنیم، چرا برخورد نمی‌شود،  باید اقدامات در خصوص برخورد با این وضعیت صورت بگیرد و با دستگاه‌های کم‌کار برخورد جدی و جلوی این کارهای غیرمجاز گرفته شود.
فرماندار بویراحمد در ادامه خطاب به معاون عمرانی استاندار گفت: عمده مشکلات ساخت و سازهای غیرمجاز و غیراصولی در شهر یاسوج است، آقای فیلی فرمانداری به جد پای کار است و پای کار خواهد ماند.


کد مطلب: 307951

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/307951/کناری-شورای-فنی-شوی-تبلیغاتی-تبدیل-شده-چرا-یک-بار-متخلفان-برخورد-نمی-شود-شرمنده-ام-فرمانداری-بویراحمد-پای-کار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1