کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه یاسوج عضو کمیسیون علمی و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی شد

25 دی 1396 ساعت 13:15


رئیس دانشگاه یاسوج در کمیسیون علمی و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد.

در حکمی از سوی رئیس کمیسیون علمی و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر محمود رضا رحیمی، رئیس دانشگاه یاسوج با حفظ سمت به عضویت در این کمیسیون منصوب شد.
در متن این حکم آمده است:
نظر به سوابق علمی، اجرایی و مدیریتی، جنابعالی را به عنوان عضو کمیسیون علمی و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب می نمایم.
لازم به ذکر است پیش از این  با حضوررئیس دانشگاه یاسوج در این کمیسیون از خدمات شایسته این دانشگاه در تحقق و اجرای نقشه جامع علمی کشور تقدیر به عمل آمده بود.
گفتنی است کمیسیون علمی و فناوری، از جمله کمیسیون های مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی است که با هماهنگی ستاد اجرایی نقشه جامع علمی کشور نسبت به کارشناسی و تصمیم سازی اقدام می نماید.
محمود رضا رحیمی که ریاست دانشگاه یاسوج را بر عهده دارد عضو هیأت علمی گروه مهندسی شیمی دانشگاه یاسوج و بنیان گذار نخستین آزمایشگاه تحقیقات تخصصی تشدید فرایندها در کشور می‌باشد. وی تاکنون تالیفات و مقالات تاثیر گذاری در این زمینه داشته است. حاصل فعالیت‌های پژوهشی این آزمایشگاه تحقیقاتی فارغ التحصیلی یک دانشجوی دکتری و ۱۲ دانشجوی کارشناسی ارشد است و هم اکنون ۳ دانشجوی دکتری و ۵ دانشجوی کارشناسی ارشد در این آزمایشگاه مشغول به تحقیق و پژوهش هستند. همچنین ثبت ۵ اختراع درمرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اختراعات از نتایج تحقیقاتی این آزمایشگاه بوده که ۲ اختراع آن توانسته تائیدیه سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران را کسب نماید.


کد مطلب: 307767

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/307767/رئیس-دانشگاه-یاسوج-عضو-کمیسیون-علمی-فناوری-شورای-عالی-انقلاب-فرهنگی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1