کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کنایه سنگین به رئیس یک دانشگاه در یاسوج؛ افراد با سابقه ۱۰ ساله را اخراج می‌کنند و به صورت خانوادگی استخدام می‌کنند

22 دی 1396 ساعت 19:58


امام جمعه کبگیان درباره وضعیت بکارگیری‌های فامیلی در استان خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از شما که در راس مدیریت هستید تقاضا داریم سریعا موارد نتیجه‌گیری را به مردم استان اعلام کنید.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه اظهار کرد: رعایت حدود الهی در حلال و حرام زندگانی انسان را دچار برکت می‌کند و دچار خروج و گشایش در سختی‌ها شده و در جایی که خودش تصور نمی‌کند خداوند کریم به اورزق و برکت می‌دهد.
وی با اشاره به نگاه اقتصادی در دین اسلام گفت: ازدیاد رزق و پیشرفت اقتصادی در سایه توکل به خدا و ثمره تقوا داشتن است.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار سالانه ۱۹ دی ماه با مردم ولائی قم افزود: نکته مشترک و درست این تحلیل تفکیک بین مطالبات صادقانه مردم با آشوبگران بود.
وحدانی‌فر خطاب به نمازگزاران حاضر درباره مسائل اخیر گفت: گاهی در یک جامعه مطالبه عمومی یا تعدادی از افراد یک جامعه نسبت به احقاق حقوقشان شکل می‌گیرد که این حق قانونی است و از ریاست محترم جمهوری و قوای دیگر خواستار جوابدهی به ملت شریف هستیم.
وی در ادامه بیان کرد: تخریب اموال عمومی و آتش زدن پرچم یک کشور بی‌احترامی به هویت یک ملت است که عده‌ای با خط گرفتن از عناصر ضد انقلاب، با حمایت مادی آل سعود و نقوش یهودیت در بحبوحه اعتراضات جبهه اغتشاشات ضد انقلاب راه‌اندازی کرده بودند که به حول قوه الهی تلاش نیروی قدرتمند انتظامی و سپاه مستحکم اسلام و سربازان گمنام امام زمان عج در سایه بیداری بصیرانه سیل خروشان ملت باز هم نطفه فتنه در دم خفه شد و تیر استکبار به سنگ خورد.
امام جمعه کبگیان با اشاره به فرا رسیدن روزهای سرنگونی طاغوت و فرار شاه خائن از مملکت گفت: شاه خائن موقعی که عرصه را برخود تنگ دید با گماردن نوکر بی‌اختیارش به تثبیت سلسله طاغوت پهلوی دلخوش کرده بودبا فراربه خارج کشور دارائی‌های زیادی با خود به تارج برد اما سیل خروشان ملت هیمنه پهلوی را با سقوط بختیار در۲۲ بهمن بنام انقلاب اسلامی ایران در ابدیت ماندگار کرد.
خطیب جمعه کبگیان درباره سرگذشت برجام و تصمیم ترامپ درباره تحریم‌ها گفت: منتظر تصمیم ترامپ ماندن و دلخوش به ترحم آمریکا بودن در این میدان یک نگرش کاملا غلط است زیرا باور اعتماد به آمریکا و آشتی با آن ثمره‌اش همین خیانت‌های اخیر در رشد تحریم و نقض برجام است و از اتحادیه اروپا خواهان مقابله با آمریکا هستیم زیرا مردم ما در این راه هزینه فراوان دادند و اگر چنین نشود ترامپ را باید قاتل بلامنازع برجام دانست.
این خطیب جمعه درباره وضعیت استخدام‌های فامیلی در استان خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جناب آقای استاندار بعد از تودیع معارفه خود قول مقابله با تبعیض‌ها در راندمان استخدامات اداری و مبارزه با بی عدالتی را دادند و الان بفرمائید که تکلیف استخدام‌های فامیلی و طایفه ای در استان به کجا رسید؟.
حجت الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: چرا افراد با سابقه ۱۰ سال کار باید اخراج گردند و افراد بصورت خانوادگی و فامیلی جایگزین یا در فلان جا استخدام گردند مگر مردم در خانه کم جوان تحصیل کرده و بیکار دارند.
وحدانی‌فر در پایان گفت: از شما که در راس مدیریت هستید تقاضا داریم سریعا موارد نتیجه‌گیری را به مردم استان اعلام کنید.
 
به گزارش کبنا، یکی از دانشگاه‌های مرکز استان افراد با سابقه ۱۰ و ۱۵ ساله را اخراج کرد و بیش از ۵۰ نفر را از طایفه و ایل خود به کار گرفته است.


کد مطلب: 307282

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/307282/کنایه-سنگین-رئیس-یک-دانشگاه-یاسوج-افراد-سابقه-۱۰-ساله-اخراج-می-کنند-صورت-خانوادگی-استخدام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1