کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک کهگیلویه و بویراحمدی رئیس مرکز آموزش عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد/ «آشنا» سکاندار بیش از ۱۰۰ دانشگاه فرهنگ و هنر در کشور

20 دی 1396 ساعت 17:15


 
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، دکتر قادر آشنا را به عنوان رئیس مرکز آموزش عالی فرهنگ و هنر این وزارتخانه منصوب کرد.
به گزارش کبنا، در حکم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به دکتر قادر آشنا آمده است:
«نظر به دانش و تعهد و مراتب علمی و سوابق ارزنده تجربی جنابعالی و با عنایت به موافقت ریاست محترم دانشگاه علمی کاربردی ، به موجب این حکم به سمت «رئیس مرکز آموزش عالی علمی،کاربردی فرهنگ و هنر» منصوب می‌شوید.
امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در جهت ایجاد مهارت‌های شغلی و افزایش بهره‌وری و برنامه‌ریزی مناسب برای نیل به اهداف کمی و کیفی و توسعه آموزش‌های علمی و کاربردی موفق و موید باشید.
از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله مسألت دارم.»
 
مرکز آموزش عالی فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای بیش از ۱۰۰ مرکز دانشگاهی در کشور است و مهمترین ماموریت آن فراهم شدن تحصیلات دانشگاهی در رشته های فرهنگ ، هنر و رسانه می باشد که در حال حاضر بیش از۱۱۰  هزار دانشجو در مراکز دانشگاهی فرهنگ و هنر وزارت ارشاد مشغول به تحصیل می باشند.
دکتر قادر آشنا از فرزندان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهمئی است که دارای سوابق درخشان مدیرتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.
رئیس مرکز هنرهای نمایشی کشور،عضو هیات امناء جهاد دانشگاهی کشور،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانهای البرز و کهگیلویه وبویراحمد،مدیرکل ارتباطات و هماهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی،مشاور معاونت فرهنگی و معاونت امور هنری وزارت ارشاد، رئیس و موسس مرکز فرهنگی دانشجویی  امام و انقلاب اسلامی،معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور، دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، قائم مقام و معاون اجرای و دانشجویی مرکز آموزش عالی وزارت ارشاد،مدرس دانشگاه و مسئولیت های متعدد دیگری از از سوابق ارزنده دکتر آشنا می باشند.
پیش از این محمد سلطانی‌فر رئیس این مرکز بود که در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از خدمات و تلاش های محمد سلطانی‌فر در مدت مسئولیت در  مرکز آموزش عالی فرهنگ و هنر قدردانی کرد.
 


کد مطلب: 307002

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/307002/یک-کهگیلویه-بویراحمدی-رئیس-مرکز-آموزش-عالی-وزارت-فرهنگ-ارشاد-اسلامی-آشنا-سکاندار-بیش-۱۰۰-دانشگاه-هنر-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1