کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چه کسی جایگزین «گوهرگانی» می‌شود؟ / «علیرضانژاد» کیست؟

20 دی 1396 ساعت 13:43


جایگزین جعفر گوهرگانی در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد چه کسی می‌شود؟
به گزارش کبنا از یاسوج، با قطعی شدن آمدن جعفر گوهرگانی رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به استانداری این استان به جای مجید محنایی معاون فعلی امور اقتصادی، بحث جایگزینی گوهرگانی در سازمان جهاد کشاورزی به اوج خودش رسیده است.

۱۱ آبان اولین بار که نام «جعفرگوهرگانی» [کلیک کنید] برای معاونت امور اقتصادی مطرح شد، حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آمد، و بعضی این را قبول کردند و برخی هم انتقاد تا اینکه آمدن بازنشستگان جهاد کشاورزی جلوی استانداری و اعتراض به خاطر مطالباتشان را، «احمدی» استاندار به همین مسئله ربط داد و گفت: عده‌ای با بداخلاقی این افراد را به جلوی درب استانداری کشاندند و بحث مطالبات بازنشستگان یک مسئله کشوری است. از طرفی سووال عدل هاشمی‌پور از وزیر کشور به هیچ وجه مانع انتصاب گوهرگانی که این روزها برخی از رسانه‌ها روند توقف این انتصاب را مطرح کرده بودند، نشد. و گوهرگانی سکان معاونت امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را به دست آورد. و معاونین استانداری کهگیلویه و بویراحمد بین احمدی استاندار، غلامرضا تاجگردون و غلام‌محمد زارعی تقسیم شد و سهمی به عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ در این دوره نرسید.
 
بررسی عملکرد جعفر گوهرگانی در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد را به روزهای آینده می‌سپاریم، اما در کنار تلاش‌ها و اقدامات وی در این سازمان انتقادهای از او نسبت به بکارگیری برخی افراد می‌شد. تا جایی که بعضی از قلم به دستان همزمان با مطرح شدن نام گوهرگانی از استاندار خواستند که قبل از قطعی شدن حکمش، عملکرد او را در سازمان متبوعش مورد موشکافی قرار دهد.
همزمان با بحث داغ آمدن «جعفر گوهرگانی» که ارتباط نزدیکی هم با غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه دارد، موضوع سکانداری جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد یکی از خبرهای داغ رسانه های استان شد و گزینه‌های زیادی از قبیل؛ وحید محمدی تبار، شهرام عسکری، ابوالفضل آذرفر، ابوالحسن صداقت کیش، منوچهر محمدی، الیاس تاج الدینی، محمد امیری اردکانی و مجید علی پور برای ریاست این سازمان مطرح شدند. و روزهای آخر نام آذر فر و  علی علیرضانژاد به عنوان محتمل‌ترین گزینه‌ها معرفی شد.
منابع آگاه در وزارت خانه جهاد کشاورزی می‌گویند؛ احتمال ریاست علیرضانژاد بر سازمان جهاد کشاورزی قوی‌تر، اما هیچ ابلاغی تاکنون برای فرد خاصی زده نشده است. علیرضانژاد با همراهی گوهرگانی با وزیر جهاد کشاورزی دیدار کرد.[کلیک کنید]
 
علیرضانژاد فوق لیسانس کشاورزی و ۱۳ سال سابقه کار دارد، مدیر گروه و مدرس مرکز علمی کاربردی آموزش کشاورزی، معاون مرکز آموزش کشاورزی، مدیر جهاد کشاورزی گچساران و مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بخشی از سوابق کاری او است.


کد مطلب: 306936

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/306936/کسی-جایگزین-گوهرگانی-می-شود-علیرضانژاد-کیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1