کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احمدی: برسر منافع مردم با هیچ گروه و جناحی معامله نمی‌کنم/ پشت پرده کمیسیون ماده ۱۰۰ از زبان استاندار

18 دی 1396 ساعت 20:34



استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تا وضعیت مطلوب فاصله داریم، اظهار داشت: اعضای نظام مهندسی باید با جدیت و  با نظارت مستمر کاستی ها، چالش ها و نقاط ضعف را برطرف سازد.

به گزارش کبنا، علی محمد احمدی در دیدار با اعضای هیئت رئیسه نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد، برخورد با تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیرمجاز را مستلزم حذف ملاحضات قومی و گروهی بیان کرد.
وی اظهار داشت: برای تامین منافع مردم و توسعه استان با هیچ مسئولی تعارف ندارم هرکسی از انجام وظایفش سرباز زند باید منتظر برخورد باشد.
احمدی بیان کرد: حادثه سهمیه ای نیست و به هنگام وقوع اتفاق، همگان در معرض خطر قرار دارند و باید اعمال پیشگیرانه کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شیوه اجرای کمیسیون ماده ۱۰۰ در استان انتقاد کرد و افزود: این کمیسیون مهم به جای جلوگیری از تراکم سازی و برخورد با تخلفات، حربه‌ای برای درآمدزایی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هم از تشکیل کمیته ۴ نفره تقویت کمیسیون ماده ۱۰۰ و کمیسیون ماده ۵۶ خبر داد و گفت: برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و تخریب اماکن غیراستاندارد در اولویت کاری این کارگروه قرار دارد.
عزیز فیلی افزود: الزام ساختمان های ۴ طبقه به بالا و انبوه سازی به داشتن مجری، ناظر طرح و رعایت شیوه نامه ساخت و ساز از دیگر اقدامات مهمی است که در دستور کار این کارگروه قرار دارد.


کد مطلب: 306687

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/306687/احمدی-برسر-منافع-مردم-هیچ-گروه-جناحی-معامله-نمی-کنم-پشت-پرده-کمیسیون-ماده-۱۰۰-زبان-استاندار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1