کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست مسئولان میراث فرهنگی بویراحمد و بانک انصار استان

18 دی 1396 ساعت 9:08


نشست هم‎اندیشی بین بانک انصار و اداره‌ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، محمد حسین زاده رئیس میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری شهرستان بویراحمد با اشاره به قابلیت های گردشگری در این شهرستان گفت: درصورت حمایت بانک از بخش خصوصی می توان در آینده نزدیک شاهد سرمایه گذاری های بزرگ در صنعت گردشگری شهرستان بویر احمد بود.

حسین زاده عنوان کرد: ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ کارگاه تولیدی صنایع دستی در نقاط مختلف شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسیده است.
وی گفت: ایجاد اشتغال همراه با تولید مهم ترین اهداف میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری در شهرستان بویراحمد است که نیازمند حمایت بانک های استان در این زمینه هستیم.
حسین زاده عنوان کرد: اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در راستای رونق بخش گردشگری و صنایع‌دستی همه تلاش خود را به کار گرفته است.
مدیر شعب بانک انصار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: بانک انصار به‌دنبال ترویج بانکداری اسلامی در استان بوده و تنها بانکی است که نماینده ولی‌فقیه در امور شعب آن مستقر است و بر امورات بانکداری اسلامی نظارت مستقیم دارد.
مهدی رئوفی، در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشها و اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان و شهرستان بویراحمد جهت تلاش برای ایجاد اشتغال ، گفت: بانک انصار برای خدمت رسانی  هرچه بهتر به  مردم کهگیلویه بویراحمد ا آمادگی کامل دارد.
وی پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات صنایع دستی به مددجویان کمیته امداد را از مهم‌ترین اقدامات این بانک در سال گذشته عنوان و بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با دارا بودن طبیعت بکر می‌تواند صنعت گردشگری خود را رونق دهد و بانک انصار آمادگی لازم را برای پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران مشتاقل به ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در استان دارد.


کد مطلب: 306453

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/306453/نشست-مسئولان-میراث-فرهنگی-بویراحمد-بانک-انصار-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1