کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بحث اعتبارات شهرستانم یکی از مدیران کل را داغون کردم / اجازه نمی‌دهم یک ریال اعتبارات شهرستانم جا‌به‌جا شود (+تصاویر)

13 دی 1396 ساعت 22:55


فرماندار گچساران روز چهارشنبه در نشست شورای اداری گچساران اظهار داشت: ۶۰ درصد از اعتبارات عمرانی استانی، بودجه متوازن و نفت سال جاری به این شهرستان اختصاص یافته است که نسبت به  مدت مشابه سال گذشته ۴۷ درصدی اعتبارات طرح‌های عمرانی گچساران جذب شده بود که ۱۳ درصد رشد داشته است.
عبدالرحیم رحیمی افزود: در سال جاری یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل نفت،۱۴۰ میلیارد ریال از محل تملک و دارایی و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز از محل بودجه متوازن برای طرح عمرانی گچساران تصویب شده بود.
وی بیان کرد: ۵۰ درصد از اعتبارات جذب شده امسال در بخش بودجه نفت است.
رحیمی گفت: ۳۴۰ طرح عمرانی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در دست اجراست.
رحیمی ساخت جاده بابامیدان - گچساران به بهبهان، جاده گچساران به چرام، پردیس هنری، مصلی، مجتمع فرهنگی و هنری و روکش راه‌های روستایی را از مهمترین طرح‌های در دست اجرا در این شهرستان ذکر کرد.
وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی طرح‌های در دست اجرای این شهرستان رضایت‌بخش است، گفت: تکمیل و افتتاح طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های مهم کاری مسئولان شهرستانی است.
فرماندار گچساران در ادامه به مدیران شهرستان در بحث جذب اعتبارات ادارات تذکر جدی داد و عنوان کرد: حق شهرستان را از مدیرکل هایتان پیگیری و دفاع کنید و اجازه ندهید اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان جابه جا یا کمتر شود و در این موضوع کم کاری نکنید چون هیچ عذری پذیرفته نیست.
عبدالرحیم رحیمی تاکید کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهم داد یک ریال از اعتبارات ادارات شهرستان گچساران جابه جا شود.
رحیمی گفت: بنده برای حق شهرستانم گاهی بداخلاق و عصبانی می شوم حتی در یک مورد یکی از مدیران کل را داغون کردم تا چندین میلیارد تومان پول را برای شهرستانم برگشت دادم.
وی افزود: امسال برای اولین بار از ماده ۱۸۰ مبلغ ۹میلیارد تومان برای شهرستان جذب شد.
فرماندار گچساران همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری راهپیمایی مردم این شهرستان در روز پنجشنبه چهاردهم دی برای محکوم کردن اغتشاش در برخی شهرهای کشور خبر داد.
رحیمی گفت: این راهپیمایی در ساعت ۱۰ صبح از محل چهار راه فرمانداری سابق آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت نمایش همبستگی ملت ایران برای ناکامی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از مردم همیشه در صحنه گچساران برای حضور پرشور در این آیین دعوت کرد.
فرماندار گچساران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هفته زلزله و بلایای طبیعی از دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان خواست برای ایجاد زیرساخت‌ها و آمادگی‌های لازم در برابر حوادث پیش بینی نشده برنامه ریزی کنند و در صورت نیازمند بودن اعتبار برآوردهای لازم را انجام دهند.
 
گزارش: حبیب قلندری
 


کد مطلب: 305540

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/305540/بحث-اعتبارات-شهرستانم-یکی-مدیران-کل-داغون-کردم-اجازه-نمی-دهم-یک-ریال-جا-به-جا-شود-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1