کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش «حاج عدل» به اعتراض‌های اخیر

11 دی 1396 ساعت 23:17


نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در پیامی مردم را به خویشتن‌داری دعوت کرد و ناآرامی‌های اخیر را توطئه استکبار جهانی علیه ایران اسلامی دانست.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، اغتشاشات اخیر ساخته دست استکبار جهانی بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی‌نظمی‌ها و اغتشاشات اخیر برخی از شهرهای کشور گفت: اتفاقاتی که در چند روز گذشته شکل‌گرفته اتفاقاتی بوده که از اول انقلاب تاکنون وجود داشته و مردم با هوشیاری کامل مقابل آن‌ها ایستاده و از ولایت‌فقیه و رهبر معظم انقلاب حمایت کردند.
عدل هاشمی‌پور افزود: مشکلاتی درزمینهٔ اشتغال، گرانی و معضلات اجتماعی از گذشته تاکنون در جامعه وجود داشته و هیچ‌گاه مردم پشت ولایت‌فقیه را خالی نکردند.
وی در پیامی از مردم استان و شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود خواست: مسئولان به این مشکلات واقف هستند و ما هم در مجلس شورای اسلامی تلاش داریم تا مشکلات مردم را پیگیری کنیم.
وی در ادامه یادآور شده است: با به خیابان ریختن، ایجاد بی‌نظمی و صدمه زدن به اموال عمومی و بیت‌المال چیزی درست نمی‌شود و هم چون گذشته صبور باشید زیرا هیچ‌یک از این کارها به نفع مردم و جامعه نیست.
هاشمی‌پور گفت: این اغتشاشات برگرفته از فتنه سال ۸۸ و دست استکبار جهانی در ناآرامی‌های اخیر به‌وضوح پیدا است بنابراین هوشیاری مردم و مسئولان در این زمینه ضروری است.


کد مطلب: 304913

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/304913/واکنش-حاج-عدل-اعتراض-های-اخیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1