کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کناری: قسم می‌خورم، فقط برای خدمت فرماندار شدم / زارعی: حاشیه‌سازی را کنار بگذارید، بیاید متحد باشیم / نظری: خوشحالم «کناری» فرماندار شد

11 دی 1396 ساعت 20:53


 
طی آیینی با حضور مسئولان و مردم سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بویراحمد معرفی شد.
به گزارش کبنا، «شاهرخ کناری»، سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بویراحمد گفت: سوگند یاد می‌کنم که این مسئولیت را جز برای خدمت نپذیرفته‌ام. چرا که لقمه‌ نامی و ذره آبروی اجتماعی نیز دارم.
وی افزود: می دانم فاصله این معارفه تا تودیع به اندازه چشم برهم زدنی بیش نیست امیدوارم روزی که این مسئولیت و امانت را به فرد دیگری واگذار می‌کنم در پیشگاه مردم و خداوند سربلند و رو سفید باشم.
کناری بیان کرد: دست یاری به سمت همه نخبگان، اهل قلم، فرهیختگان، علما، دانشگاهیان، احزاب، ائمه جمعه و جماعات برای اعتلای شهرستان بویراحمد که پیشانی استان کهگیلویه و بویراحمد است، دراز می‌کنم.
سرپرست فرمانداری بویراحمد خاطرنشان کرد: شهرستان بویراحمد، شهر یاسوج مهاجر پذیرترین شهر ایران را در خود دارد و این شهر متعلق به همه مردم استان است. سالانه برابر تعداد دانش آموزان یک شهرستان بر دانش آموزان این شهرستان اضافه می‌شود که باید همه در توسعه و اعتلای این شهرستان بکوشیم.
کناری اضافه کرد: ملزم بودن به سیاست‌های دولت تدبیر و امید، تمرکز بر وظیفه کاری، تکیه داشتن به کلام، محیط و برخورد فاخر، متکی به اصل مشورت، دروغ نگفتن به مردم، مبارزه با فساد بخصوص فساد اداری و تلاش برای ترویج معنویت و اخلاق، نداشتن ذهنیت نسبت به هیچ کسی و داشتن دغدغه اشتغال، تعامل به همکاری با نهادهای مختلف را از مهم‌ترین برنامه‌های خود عنوان کرد.
 
 

یاسوج باید نماد فرهیختگی استان کهگیلویه و بویراحمد باشد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلوبه و بویراحمد به سمت وضعیت مطلوب حرکت می‌کند.
علی‌محمد احمدی بعداز ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بویراحمد اظهار کرد: مردم در جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان نظام بودند و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکیدی بر این ادعا است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود گفت: فرمانداران نقش مهمی در هدایت برنامه‌های دولت در همه شهرستان‌ها دارند و وظیفه داریم بستر رشد و توسعه را در تمام استان فراهم کنیم.
وی عنوان کرد: یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد مکان سیاسی و اداری مهمی در استان است لذا زیرساخت‌ها در این شهر تقویت و از امکانات رفاهی، گردشگری و فضای شهری مناسبی برخوردار شود. و طوری شود که شهر یاسوج به عنوان نماد فرهیختگی این دیار باشد.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه فرمانداران در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد به دنبال توسعه و پیشرفت در استان هستند و تلاش مجمع نمایندگان استان خدمت به مردم و توسعه استان است.
احمدی اضافه کرد: کهگیلویه و بویراحمد با تمام قدرت به سمت وضعیت مطلوب که نداشتن درد بیکاری جوانان، از بین رفتن فقر و محرومیت در میان مردان و زنان، داشتن جاده‌های ایمن و قرار گرفتن تمام امکانات بهداشتی در اختیار اقشار مختلف است حرکت می‌کند. وضعیت مطلوب یعنی اینکه پیرمرد و پیرزن ما درد فقر نداشته باشد.
وی بیان کرد: زیرساخت‌های شهر یاسوج تقویت خواهد شد و در راستای توسعه گردشگری اقدام خواهیم کرد.  هرچند تمام استان مهم است و در راستای توسعه متوازن آن دریغ نخواهیم کرد اما مرکز استان پیشانی سیاسی و اداری استان است و باید زیرساخت‌ها تقویت شود و بهبود فضای شهری را شاهد باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فرمانداران نقش مهمی در هدایت برنامه‌های دولت در شهرستان‌ها دارند، خاطرنشان کرد: فرماندار جدید شهرستان بویراحمد با ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و مشکلات این شهرستان آشنایی دارد و امید است با استفاده از همدلی و وحدت، گام‌هایی برای رشد و توسعه استان برداریم.
احمدی تعامل بین مسئولین و مردم را ضروری دانست و تصریح کرد: با همدلی بین مجموعه استان فرصت مناسبی است که همه ظرفیت‌ها را بکاربگیریم و به سمت وضعیت مطلوب حرکت کنیم.
وی ادامه داد: تحقق و دستیابی به این وضعیت بدین معناست که زیبایی‌های استان را به جهان معرفی کنیم، جوانان درد بیکاری را تجربه نکنند و بزرگان ما در درد فقر و نداری به سر نبرند و جاده‌ها توسعه یابند و بهداشت نیز مناسب باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: من آینده استان را روشن می‌بینم و با برنامه ریزی‌های انجام گرفته، جهش‌های ما روند خوبی خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد که استان به جلو حرکت کند.
احمدی گفت: مردم ما در حوادث اخیر نشان دادند که وارث تمدن بزرگ و عقلانیت هستند.

حاشیه‌سازی برخی افراد
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد اشتغال و مسائل اقتصادی است.
غلام محمد زارعی دوشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان بویراحمد افزود: نگاه و تفکر ما بر توسعه متوازن تمام مناطق استان است.
وی بیان کرد: نگاه ما به توسعه متوازن و متعادل تمام استان استو وحدت و همدلی مسئولان به تحقق این توسعه کمک می‌کند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از توجه به توسعه مناطق مختلف استان در برنامه آمایش سرزمین در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، رفاهی و زیرساختی خبر داد و خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم بدهیم و با همکاری مردم استان گام‌های توسعه را استوار تر برداریم.
زارعی با بیان اینکه جای جای استان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است، تصریح کرد: با توجه به ارتقای ظرفیت فرودگاه یاسوج در حوزه‌های مختلف، این فرودگاه به عنوان فرودگاه بین المللی معرفی خواهد شد و همچنین راه آهن یاسوج به اقلید در حال اجراست و سرمایه گذاری بزرگ در حوزه پتروشیمی، کمک از اعتبارات نفت در ساخت پروژه‌ها و توسعه و بهبود وضعیت حوزه‌های مختلف استان، در دست اقدام و عملیاتی شدن است.
وی با اشاره به جمعیت شهرستان بویراحمد ادامه داد: شهرستان بویراحمد بزرگ‌ترین شهرستان استان است و قریب به ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که با احتساب جمعیت ۵۰ هزار نفری شهرستان دنا نیمی از جمعیت استان در این دو شهرستان قرار دارد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی توسعه این دو شهرستان نسبت به گذشته را مناسب تر دانست و عنوان کرد: در حوزه راه‌های روستایی ۵۰ درصد زیر متوسط کشوری بودیم که با اقدامات انجام گرفته این میزان بهبود یافته و پیشرفت قابل توجهی داشته است.
زارعی حاشیه سازی در مسیر توسعه استان را یک آسیب محسوس دانست و تاکید کرد: مشکل اصلی استان ما اشتغال و مسائل اقتصادی است و در برخی رسانه‌ها و توسط برخی افراد اقدامات و حاشیه سازی هایی برای مقابله با فعالیت‌های اقتصادی می‌شود و این در حالی است که این پروژه‌ها موجب توسعه استان می‌شوند.
وی اضافه کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد باید در کنار همدیگر و متحد به توسعه استان کمک کنند.
 
همچنین سید محمد کاظم نظری، فرماندار سابق شهرستان بویراحمد نیز در این مراسم گفت: پیشرفت‌های خوب و مثبت در حوزه‌های راه‌های روستایی، جاده‌های بین شهری، کانال‌های آبیاری کشاورزی و پروژه‌های کشاورزی طی این مدت در شهرستان بویراحمد شاهد بودیم.
وی از آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان، دهیاران، شوراهای اسلامی، نیروهای انتظامی و نظامی و امنیتی و همه مسئولان استان قدردانی کرد.
نظری اضافه کرد: بدون کمترین نگرانی این جایگاه را به دلیل تجارب خوبی که آقای کناری در وزارت کشور و حوزه اجرایی دارد، واگذار می‌کنم. و حقیقتاً از اینکه آقای کناری به عنوان فرماندار بویراحمد انتخاب شد، بسیار خوشحال هستم.
به گزارش کبنا، در این آیین از خدمات «سید محمد کاظم نظری» فرماندار سابق بویراحمد تقدیر و شاهرخ کناری بعنوان سرپرست فرمانداری بویراحمد معرفی شد. «شاهرخ کناری» دارای مدرک دکترای مدیریت بوده و مسئولیت‌هایی از جمله معاونت برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری بویراحمد و مدیرکل پدافند غیرعامل استان را در کارنامه خود دارد.
«سید محمد کاظم نظری» پیش از این بعنوان معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
 
 
 
http://yasouj.isna.ir//Files/News/Image/139610/43447.jpg
 
http://yasouj.isna.ir//Files/News/Image/139610/43448.jpg
http://yasouj.isna.ir//Files/News/Image/139610/43442.jpg
 


کد مطلب: 304722

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/304722/کناری-قسم-می-خورم-فقط-خدمت-فرماندار-شدم-زارعی-حاشیه-سازی-کنار-بگذارید-بیاید-متحد-باشیم-نظری-خوشحالم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1