کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کناری رسماً فرماندار بویراحمد شد / زارعی: از حاشیه‌سازی دست بردارید / کهگیلویه و بویراحمد کارگاه عمرانی شده

11 دی 1396 ساعت 13:59


مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، ظهر امروز با حضور مسوولان ارشد استان، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و حضور برخی از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب مراسم تودیع و معارفه فرماندارن سابق و جدید شهرستان بویراحمد برگزار شد.
در این مراسم شاهرخ کناری جایگزین محمدکاظم نظری در فرمانداری بویراحمد شد.
محمد کاظم نظری در این مراسم از همه حاضرین قدردانی و اظهار کرد: پیشرفت‌های خوب و مثبت در حوزه‌های راه‌های روستایی، جاده‌های بین شهری، کانال‌های آبیاری کشاورزی و پروژه‌های کشاورزی در این مدت شاهد بودیم.
نظری از آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان، دهیاران، شوراهای اسلامی، نیروهای انتظامی و نظامی و امنیتی و همه مسوولان استان قدردانی کرد.
فرماندار سابق شهرستان بویراحمد گفت: بدون کمترین نگرانی این جایگاه را به دلیل تجارب خوبی که آقای کناری در وزارت کشور و حوزه اجرایی دارد، واگذار می‌کنم. و حقیقتاً از اینکه آقای کناری به عنوان فرماندار بویراحمد انتخاب شد، بسیار خوشحال هستم.
غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در این مراسم با بیان اینکه همدلی بسیار خوبی در بین مسوولان استان و نمایندگان مردم در مجلس وجود دارد، گفت: همه جای استان کهگیلویه و بویراحمد به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.
وی با اشاره به پروژه‌های فعال شهرستان بویراحمد افزود: در خصوص پروژه‌های این استان از جمله بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج، فرودگاه یاسوج، راه‌های روستایی کارهای خوبی صورت گرفته است.
این نماینده مجلس گفت:  چرا عده‌ای دست از حاشیه‌سازی و تخریب بر نمی‌دارند، مردم خوب می‌فهمند و خوب می‌بینند.
 


کد مطلب: 304720

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/304720/کناری-رسما-فرماندار-بویراحمد-زارعی-حاشیه-سازی-دست-بردارید-کهگیلویه-کارگاه-عمرانی-شده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1