کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخی به «سکوت روشنفکر»؛ دکتر روشنفکر مردم را خواست نه هدفش...

9 دی 1396 ساعت 1:44


امیر هادی صالحی
بعد از انتشار متنی در سایت کبنا مبنی بر اینکه «چرا آقای روشنفکر به موضوع پتروشیمی دهدشت سقاوه ورود نمی‌کند» یکی از مخاطبان کبنا به آن پاسخی داده که از نظر شما می‌گذرد:
برآمد یکی گرد و برش شد خروش
همه کر شدند و مردم تیزهوش.
نمی‌دانیم این روزها چه شده که همه دست پارچه شدند و هر روز و هر زمان دست به قلم شدند و با ادبیاتی نه چندان درست و صحیح و بدون هیچگونه آگاهی شروع به نقد از چهره محبوب سیاسی و مردمی که سوابقی پاک و بدون هیچ غل و خشی و تعصبی دارد، زده‌اند.
ابتدا می‌خواهم پاسخی به مطلب آقای ارسلان عمادیان بدهم. [کلیک کنید]
جناب عمادیان یا شما نمی‌دانید یا سواد سیاسی شما کم است، و یا از طرف اشخاصی که مشخص هستند، چه هدفی دارند، دست به قلم شدید.
بدانید درختی که بیشتر بار و ثمر دارد، بیشتر سنگ می‌خورد. دکتر روشنفکر نیز مصداق همین مثال است.
حال نمی‌دانید که پروژه ای مثل پتروشیمی سقاوه دستاورد عدم بررسی درست کارشناسی و همچنین اطرافیان و برخی مدیران حال استان می‌باشد و در سطحی که مطرح شده و باتوجه به عدم اطلاع رسانی درست به مردم و مردم عزیز سقاوه،
این را به اطلاع برسانم مگر دکتر روشنفکر جهت جلوگیری از همین اتفاقات و عدم سو مدیریتی درست و سالم و همچنین جلوگیری از منافع طلبی عده ای قلیل که با این عمل فقط باعث تشنج در بین مردم و مناطق محروم کرده‌اند خود ایشان اعتراض نکرده بودند.
(بحث راند و فامیلگری در ادارات و مدیران استان و شهرستان)
چرا وقتی بحث عدم توانایی آن شخص برای پست معاونت سیاسی و امنیتی و اعتراض ایشان مطرح شد امثال شما کجا بودید..
حال که دکتر روشنفکر اعتراض کردند خیلی‌ها ایشان را مورد انتقاد قرار دادند ولی همه به این اشراف داشتند دکتر روشنفکر از حق رأی آقایانی چون دکتر بهرامی. دکتر هدایت خواه. دکتر نیکبخت و شخص خودش دفاع کرد و به جای آن‌ها حرف تمامی طرفداران آن‌ها ... خود را سیبل این گروه قرار داده ...
پس دکتر روشنفکر اینجا مردم را خواست نه هدف خودش را و گر نه برایش فرقی نمی‌کرد و کار خود را برای آینده ادامه می‌داد.
در مورد پروژه سقاوه خیلی از دوستان به ایشان گفتند و ایشان عقیده ای بر این داشتند از راه قانونی و اصولی و برابر قانون اعتراضات خود را مطرح کنید تا به اعتراضاتتان رسیدگی کنند.
مگر می‌شود بدون عقل و تصمیم درست مردم را با دولت و قانون درگیر کرد. شما بهتر است اصول قانون مداری و سیاست درست در همه حال را بدانید بعد نقد درست از این موضوع کنید ...
در آخر و بدون تعصب این را عرض کنم هر شخص را از سوابق و دست پاک بودنش در پستهای که داشته بشناسید.
نه تسبح و نه جانماز نشان مؤمن و پاک بودن نیست مگر داشتن انسانیت و وجدان بیدار درونی..
دکتر روشنفکر وجدانی درست و نترس دارد که سوابق پاک و بدون هیچ مشکلی، ایشان را شجاع کرده و مقابل بی عدالتی و بی قانونی نادرست وا داشته است ...
سخنی از مرحوم آیت الله ملک حسینی(ره) بگویم که یادم نرفته و فرمودند: هر کسی پشتش پاک باشه هیچ کسی نمیتونه بهش گزندی وارد بکنه. کار پاک کن و از مردم اطرافت نترس.


کد مطلب: 303642

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/303642/پاسخی-سکوت-روشنفکر-دکتر-مردم-خواست-نه-هدفش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1