کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ابهاماتی در یک استخدام + پاسخ عیسی گرجی‌زاده؛ حرمت نمایندگان را دارم، اما اجازه رابطه بازی را نمی‌دهم

8 دی 1396 ساعت 17:15


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه هیچ ابهامی در آزمون استخدامی این دستگاه فرهنگی وجود ندارد، گفت: وضعیت بومی تمامی قبول شدگان بررسی می‌شود.

به گزارش کبنا، بعد از برگزاری آزمون استخدامی نیروهای شرکتی مورد نیاز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برخی افراد به روند انتخاب برگزیدگان در زمینه شرط بومی بدون ابهام داشتند زیرا در برخی مناطق برخی پذیرفته شدکان بومی منطقه نبوده و همین امر سبب نگرانی برخی شرکت کنندگان در این آزمون شده است.
یکی دیگر از موارد نگرانی برخی از شرکت کنندگان در آزمون استخدام شرکتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بحث مدرک تحصیلی افراد بوده به گونه‌ای که به طور مثال وقتی برای یک جایگاه فرد با مدرک تحصیلی دیپلم نیاز دارند فردی با داشتن مدرک لیسانس ولی با ارائه مدرک دیپلم در این آزمون شرکت کرده و توانسته نمره قبولی را کسب کند.
همچنین از بعضی افراد در رشته‌های مورد نیاز با مدرک تحصیلی مرتبط به دلایل نامعلوم ثبت نام به عمل نیامد. شایعه لو رفتن سووالات تا حدودی به گوش می‌رسید، همچنین شنیده می‌شد که برخی از افراد مورد نیاز از قبل به ادارات تابعه کانون پرورش فکری کودکان معرفی شده بودند، اگر چه همه این حرف‌ها فقط بر سر زبان‌ها و در بعضی رسانه‌ها جاری بود و است، اما عیسی گرجی‌زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در این باره می‌گوید؛ طبق قانون می‌توانستم بدون برگزاری آزمون افراد مورد نیاز را با توجه به اینکه استخدام نبوده بلکه به صورت شرکتی است بکار بگیرم ولی با هدف رفع هرگونه شاعبه‌ای آزمون برگزار شد.
وی عنوان کرد: بیش از ۵۵۰ نفر برای رقابت ۳۹ جایگاه با هم رقابت کرده‌اند و امکان اینکه قبل از مشخص شدن پذیرفتگان بتوانیم بحث بومی بودن و یا مدرک تحصیلی آنان را استعلام کنیم سخت بود ولی به طور حتم این موارد به جد بررسی می‌شود.
گرجی‌زاده بیان کرد: هیچ بخشنامه‌ای در زمینه انتخاب افراد بومی نداریم ولی شخصا این تصمیم را گرفتم که شرط بومی بودن لحاظ شود که به طور مثال فردی که در یاسوج سکونت دارد متقاضی استخدام در مارگون نشود و بعد از یکسال دنبال رابطه و انتقالی به مرکز استان باشد.
وی با بیان اینکه ۳ برابر ظرفیت پذیرش داشته‌ایم، تاکید کرد: به طور حتم بحث بومی بودن و استعلام مدرک تحصیلی پذیرفته شدگان بررسی می‌شود و در صورتی فردی بومی منطقه نباشد در مرحله مصاحبه حذف و فرد بومی جایگزین می‌شود.
گرجی‌زاده با بیان اینکه سوالات آزمون استخدام نیروی شرکتی توسط جهاد دانشگاهی طرح و ارائه شد، افزود: ۲۰ امتیاز برای بومی‌ها در مرحله مصاحبه لحاظ می‌کنیم و اجازه نمی‌دهم حقی از کسی تضییع شود.
وی با بیان اینکه می‌توانستم همچون سایر دستگاه‌ها نیروهای شرکتی مورد نیاز را بدون آزمون بکار بگیرم، ادامه داد: دو برادر زاده و یک خواهر زاده‌ام در این آزمون شرکت و نمره قبولی را کسب نکردند.
گرجی‌زاده با تاکید بر اینکه حرمت نمایندگان مجلس و مسئولان را دارم، اظهار داشت: ولی اجازه نمی‌دهم رابطه‌ها جای ضابطه را بگیرد و حقی از فردی تضییع شود.


کد مطلب: 303624

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/303624/ابهاماتی-یک-استخدام-پاسخ-عیسی-گرجی-زاده-حرمت-نمایندگان-دارم-اما-اجازه-رابطه-بازی-نمی-دهم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1