کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دوشنبه تودیع و معارفه معاونین سیاسی استاندار برگزار می‌شود / کناری سرپرست فرمانداری بویراحمد می‌شود؟

7 دی 1396 ساعت 15:03


تودیع و معارفه معاون سابق و جدید سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، مراسم تودیع و معارفه معاونین سابق و جدید سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که قرار بود در این هفته برگزار شود به روز دوشنبه آینده موکول شد.
محمد کاظم نظری دیروز در غیاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل جدید ارتباطات زیرساخت استان کهگیلویه و بویراحمد را معرفی کرد.
نظری اکنون رسماً معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.
بنا به گفته برخی از منابع؛ حکم سرپرست فرمانداری بویراحمد روزی میز استاندار قرار دارد، اما به دلیل حضور در تهران و دیدار با وزیر راه و شهرسازی و برخی از مسوولان عالی رتبه کشوری این حکم هنوز امضاء نشده است.
منابع موثق می‌گویند؛ شاهرخ کناری به عنوان سرپرست فرمانداری بویراحمد مشخص شده است، اما هنوز نمی‌توان به طور قطعی گفت که آیا شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد می‌شود و یا خیر؟ همه چیز تصمیم به نظر استاندار کهگیلویه و بویراحمد، وزارت کشور و حمایت‌های نماینده بویراحمد و دنا بر می‌گردد.
روز دوشنبه حکم سرپرستی فرمانداری بویراحمد بعد از برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاونین سابق و جدید سیاسی امنیتی استانداری ابلاغ می‌شود.


کد مطلب: 303493

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/303493/دوشنبه-تودیع-معارفه-معاونین-سیاسی-استاندار-برگزار-می-شود-کناری-سرپرست-فرمانداری-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1