کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اجرای طرح همیار آب در ۱۱۰ مدرسه ابتدایی شهرهای استان/اجرای طرح همیار آب تا پایان سال تحصلیی

5 دی 1396 ساعت 18:15


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد نگهدار معادیجو صبح امروز  از اجرای طرح همیار آب در  بیش از ۱۱۰ مدرسه ابتدایی شهرهای استان خبر داد.
مدیر  دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: طرح همیار آب با همکاری آموزش و پرورش استان و به منظور آموزش دانش‌آموزان در زمینه مصرف بهینه آب  در حال انجام است.
معادیجو عنوان کرد: این طرح از جمله‌های برنامه‌های فرهنگی به منظور آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در زمینه ترویج مصرف  بهینه آب و جلوگیری از هدر رفت این کالای با ارزش است.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در این طرح کارشناسان آب و فاضلاب استان با حضور در مدارس  به تبیین روش‌هایی صرفه جویی در مصرف آب می‌پردازند.
وی تصریح کرد: در  اجرای این طرح علاوه بر ارائه روش‌های صرفه جویی، برنامه های فرهنگی و هنری در  زمینه مصرف بهینه آب اجرا و بسته‌های فرهنگی بین دانش آموزان توزیع  می‌شود.‌
معادیجو اجرای  طرح همیار آب را در مدارس ابتدایی راهکاری مناسب و اثرگذار  در جهت تبیین مصرف بهینه آب دانست و گفت: این طرح همه سال و در طول سال  تحصیلی و به صورت مداوم در مدارس ابتدایی استان اجرا می‌شود.
 


کد مطلب: 302834

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/302834/اجرای-طرح-همیار-آب-۱۱۰-مدرسه-ابتدایی-شهرهای-استان-پایان-سال-تحصلیی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1