کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همایش بزرگ آموزشی و انگیزشی دانش‌آموزان یاسوج (+تصاویر)

5 دی 1396 ساعت 11:59


همایش آموزشی، انگیزشی و  مشاوره رایگان دانش‌آموزان با همت موسسه «یک سال آرامش» در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
مسعود احمدی رئیس موسسه «یک سال آرامش» در گفت‌وگو با کبنا در این رابطه، اظهار کرد: هر ماه از طرف این موسسه کلاس‌های آموزشی، انگیزشی و مشاوره‌ای به شکل رایگان برای دانش‌آموزان یاسوج با حضور اساتید برجسته که برند نیز هستند، در این شهر برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این همایش از حضور اساتید معروف که در موسسه‌های معتبر تهران مشغول هستند، جهت آموزش و مشاوره رایگان به دانش‌آموزان یاسوج بهره می‌بریم.
رئیس موسسه یک سال آرامش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: یکی از اهداف برگزاری همچنین همایش‌هایی دادن انگیزه به دانش‌آموزانی است که هیچ‌گونه انگیزه‌ای برای شرکت در کنکور سراسری ندارند و همچنین دادن مشاوره رایگان به دانش‌آموزانی که با مشکلاتی در روند تحصیل مواجه هستند.
احمدی با بیان اینکه این همایش بزرگ آموزشی و انگیزشی برای دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی آزاد بود، افزود: در این همایش که در آذرماه امسال برگزار شد، به حدود ۷۰۰ نفر دانش‌آموز مشاوره آموزشی رایگان داده شد.
این مشاور برجسته استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه همه دانش‌آموزان می‌توانند در کلاس‌های آموزشی ما شرکت کنند، اظهار داشت: موسسه یک سال آرامش دارای امکانات منحصر به فرد و فضای کاملاً آموزشی و مشاوره‌ای است.
دکتر احمدی از مشاوران برجسته کشوری در حاشیه این مراسم به خبرنگار کبنا، گفت: موسسه یک سال آرامش از مشاوران برجسته و خوبی برخوردار است که دانش‌آموزان می‌توانند از وجود این مشاوران و امکانات خیلی خوب این موسسه نهایت استفاده را ببرند.
احمدی افزود: این موسسه از قوی‌ترین گروه آموزشی و مشاوره‌ای کشور بهره می‌برد.


کد مطلب: 302748

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/302748/همایش-بزرگ-آموزشی-انگیزشی-دانش-آموزان-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1