کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طرح سووال نماینده کهگیلویه بزرگ از وزیر کشور کلید خورد

5 دی 1396 ساعت 10:40


کاربرگ سووال نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از وزیر کشور تحویل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شد.
به گزارش کبنا، «عدل هاشمی‌پور» نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده صبح امروز در صحن علنی مجلس کاربرگ سووال خود از وزیر کشور در زمینه مسائل مختلف سیاسی استان را تحویل هیئت رئیسه مجلس کرد.
بنا بر این گزارش؛ گفته می‌شود «عدل هاشمی‌پور» نسبت به مسائل مختلف سیاسی، انتصاب مدیران ارشد و مدیران شهرستانی، عدم رعایت شایسته‌سالاری، منطقه گرایی و دیگر موضوعات مختلف در سطح کشور و استان و حوزه انتخابیه خود نارضایتی‌ها و ابهاماتی دارد که از وزیر کشور در باره این مقوله‌ها سووال کرده است.
همچنین «عدل هاشمی‌پور» اخیراً گفته بود که نسبت به انتخاب معاونین در سطح استانداری بی تفاوت نیستم و یکسری کارهای را نیز انجام می‌دهم.
هاشمی‌پور با تاکید بر اینکه سعی می‌کنم وارد مسائل شبه سیاسی نشوم، عنوان کرد: شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیش از بگو و مگوهای سیاسی و شبه سیاسی نیازمند کار و تلاش است.
وی با تاکید بر اینکه بیکاری جوانان بیش از هر چیزی عذابم می‌دهد، افزود: کمک به توسعه و معیشت مردم جزو اولویت‌هایم بوده و البته این معنای بی تفاوتی نسبت به سایر مسائل و موضوعات نیست و سایر موارد را هم بدون هیاهوهای رسانه‌ای پیگیری می‌کنم.


کد مطلب: 302737

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/302737/طرح-سووال-نماینده-کهگیلویه-بزرگ-وزیر-کشور-کلید-خورد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1