کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اجازه نمی‌دهم بیمارستان شهید جلیل یاسوج افتتاح شود

4 دی 1396 ساعت 15:07


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجازه نمی‌دهم بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی شهید جلیل یاسوج بدون رفع مشکل فاضلاب، پد بالگرد و همچنین ساخت پارکینگ آن افتتاح شود.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، عزیز فیلی ظهر امروز در نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور اعضای این شورا برگزار شد، اظهار کرد: فاینانس خارجی ظرفیت خوبی برای طرح‌های عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد است، که از این ظرفیت باید استفاده‌های بهینه و مطلوبی کرد.

فیلی با اشاره به احداث بزرگراه یاسوج-سپیدان اظهار داشت: این پروژه تا پایان ۲۰ دی‌ماه امسال تعیین تکلیف می‌شود، و به زودی پیمانکار این پروژه خلع ید و به فرد دیگری واگذار خواهد شد.

وی به وضعیت تابلوهای راهنمایی و رانندگی در مسیرهای استان گریزی زد و گفت: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برای نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در نقاط حادثه‌خیز بزرگراه یاسوج-سپیدان دست بکار شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج، اظهار داشت: اجازه نمی‌دهم این بیمارستان بدون رفع نواقص از جمله؛ مشکل فاضلاب، پد بالگرد و همچنین ساخت پارکینگ افتتاح شود.

وی بابیان اینکه پارکینگ و پد بالگرد بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی باید بیرون از جایگاه بیمارستان ساخته شود، افزود: متأسفانه مالکان پیرامون بیمارستان حاضر به فروش زمین‌های خود برای راه‌اندازی پد بالگرد بیمارستان در مواقع ضروری نشده‌اند، که مصوب شد پارکینگ ۶ طبقه و پد بالگرد در خود جایگاه بیمارستان راه‌اندازی شود.


کد مطلب: 302548

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/302548/اجازه-نمی-دهم-بیمارستان-شهید-جلیل-یاسوج-افتتاح-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1