کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گره کور «رکود» در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

4 دی 1396 ساعت 13:48


رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: حدود ۱۹۳ واحد صنعتی فعال و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد، که از این تعداد ۶۱ واحد فعال، ۲۴ واحد نیمه فعال و ۱۰۸ واحد غیرفعال هستند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، جبار کیانی پور در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که به ریاست استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مدیران عضو این شورا برگزار شد، بابیان اینکه مسوولان برای پروژه‌های بدون اعتبار و سودآور نباید توجهی کنند، اظهار کرد: در بررسی واحدهای تولیدی استان مستقر در شهرک‌های صنعتی و خارج از شهرک‌ها انجام شد، نقدینگی علت رکود واحدهای صنعتی نیست، این چالش علل فراوانی دارد که برجسته‌ترین آن مدیریت بنگاه‌ها است.
وی بیان داشت: بیش از ۶۴۳ واحد صنعتی در استان وجود دارد، که از این تعداد ۳۳ واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ازلحاظ مصوب و در حال واگذاری زمین هستند.
کیانی پور افزود: حدود ۱۹۳ واحد صنعتی فعال و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد، که از این تعداد ۶۱ واحد فعال، ۲۴ واحد نیمه فعال و ۱۰۸ واحد غیرفعال هستند.
وی تعداد واحدهای تولیدی بخش کشاورزی استان را در بخش‌های مختلف شیلات، مرغداری، صنایع تبدیلی، گلخانه و پرورش گاو شیری ۷۸۷ واحد عنوان کرد، و گفت: از این تعداد ۳۴۹ واحد فعال، ۷۹ واحد نیمه فعال  و ۳۵۹ واحد معادل ۴۵ درصد راکد هستند.
 


کد مطلب: 302531

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/302531/گره-کور-رکود-شهرک-های-صنعتی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1