کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«احمدی» می‌تواند توسعه درخشان کهگیلویه و بویراحمد را رقم بزند

3 دی 1396 ساعت 22:15


 
 
سید روح‌الله وحدتی‌پور
جناب آقای دکتر احمدی استاندار محترم کهگیلویه وبویراحمد شخصیتی با تقوا، مؤمن و مقید به آرمانهای انقلاب و امام و رهبری، با صداقت، پرتلاش، برنامه ریز، منظم، توسعه نگر، قاطع، با وجدان و آینده نگر است.
او انسانی است که در عرصه خدمتگزاری به مردم بالاخص جامعه محرومین خستگی ناپذیر است.
ایشان دارای سوابق بسیار درخشان علمی و اجرایی است که از جمله این سوابق می‌توان به عضویت در هیئت علمی و ریاست پژوهشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس تهران اشاره کرد.

 
نمایندگی مردم شریف شهرستان‌های دهلران، آبدانان و دره شهر، نایب رییسی کمیسیون برنامه و بودجه، عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و علاوه بر این نایب رئیسی کمیسیون‌های مشترک بهداشت و درمان، اجتماعی، ریاست کمیته آموزش، عضویت در کمیته‌های تولید ملی، شورای پژوهشی، و شورای مشورتی ریاست در مجلس شورای اسلامی از دیگر سوابق درخشان دکتر احمدی است.
وی همچنین ناظر بر شورای سلامت، تولید واشتغال مجلس نهم بودند، و علاوه بر سوابق ارزنده ایشان در مجلس شورای اسلامی، نماینده پارلمان جمهوری اسلامی ایران در سازمان تجارت جهانی ۲۰۱۳ زنو سوییس و نماینده پارلمان ایران به منظور گسترش روابط تجاری با کشورهای چین و گرجستان بودند.
همچنین عضویت در شورای دیوان محاسبات، کمیته علمی و تخصصی مجمع تشخیص مصلحت نظام، کمیته اصلاح نظام بانکی کشور و عضویت در شورای پژوهشی سازمان امور مالیاتی، شورای سیاستگذاری بیمه خدمات درمانی کشور و مشاورعالی وزیر نفت در دولت از دیگر سوابق برجسته استاندار فرهیخته کهگیلویه و بویراحمد است.
دکتر احمدی به لحاظ تحصیلات علمی نیز از نخبگان کشور محسوب می‌شود، وی دارای مدرک کارشناسی علوم اقتصادی از دانشگاه اصفهان و کارشناسی ارشد و دکتری اقتصاد از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و ارائه ۷۰ مقاله علمی و پژوهشی در مجلات، همایش‌های ملی و بین المللی و بیش از ۵۰ طرح تحقیقاتی ملی در شوراها، انجمن‌ها و مجامع علمی متنوع را تجربه نمود ه است. دکتر احمدی به ویژه مؤلف و مترجم تعداد ۷ جلد کتاب در زمینه مسائل اقتصادی کشور است.
آیا به زعم شما مردم شریف استان چنین شخصیتی با داشتن چنین سوابق علمی و اجرایی ارزشمندی سزاوار تخریب از سوی منفعت طلبانی است که حتی یک روز درد فقر را نچشیده‌اند.
خوشبختانه جناب آقای دکتر احمدی در طول این مدت چهار ماه که به استان آمد ه اند با تمرکز بر روی تکمیل پروژه‌های عمرانی مهم استان نظیر بیمارستان ۲۹۰ تختخوابی یاسوج، پل سوم وچهارم بشار و.... و حمایت از تولید واشتغال و تلاش در جهت فعالیت کارگاهاو طرح‌های صنعتی نیمه تعطیل و راکد استان واستفاده از نیروهای با صداقت و توانمند در عرصه مدیریتی استان و بویژه مبارزه بافساد و بی عدالتی نشان از آینده ای درخشان برای استان مان می‌دهد.
با توجه به اینکه استان به لحاظ رشد اقتصادی و زیربنایی و اشتغال هنوز به مرحله توسعه یافتگی و خروج از محرومیت نرسیده است وبسیاری از خانواده‌های ما بر اثر فقر و بیکاری دچار مشکل شده‌اند. لذا همگان وظیفه داریم در جهت توسعه استان در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حتی با داشتن سلایق متفاوت سیاسی دست به دست هم دهیم و استاندار محترم و محبوب استان جناب آقای دکتر احمدی را حمایت کنیم.

*فعال سیاسی و دانشجو کارشناسی ارشد مدیریت بودجه مالی و عمومی


کد مطلب: 302406

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/302406/احمدی-می-تواند-توسعه-درخشان-کهگیلویه-بویراحمد-رقم-بزند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1