کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش نماینده کهگیلویه بزرگ به انتصاب معاونان استاندار؛ پاسخ مسائل سیاسی را از آقای استاندار جویا شوید

3 دی 1396 ساعت 8:31


نماینده شهرستان‌های ۴ گانه کهگیلویه و بویراحمد نسبت به انتخاب معاونان استاندار واکنش نشان داد و گفت: اینکه چرا معاونان از حوزه انتخابیه‌ کهگیلویه بزرگ انتخاب نشده باید نماینده عالی دولت پاسخگو باشند.
عدل هاشمی‌پور اظهار داشت: انتظار دارم سوالات عمرانی را از من بپرسید و پاسخ مسائل سیاسی را از آقای استاندار جویا شوید.
وی در پاسخ به این سوال که یعنی برایتان مهم نیست چه افرادی به عنوان معاون استاندار منصوب می‌شوند؟، افزود: در این زمینه بی تفاوت نیستم و یکسری کارهای را نیز انجام می‌دهم.
هاشمی‌پور با تاکید بر اینکه سعی می‌کنم وارد مسائل شبه سیاسی نشوم، عنوان کرد: شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیش از بگو و مگوهای سیاسی و شبه سیاسی نیازمند کار و تلاش است.
وی با تاکید بر اینکه بیکاری جوانان بیش از هر چیزی عذابم می‌دهد، افزود: کمک به توسعه و معیشت مردم جزو اولویت‌هایم بوده و البته این معنای بی تفاوتی نسبت به سایر مسائل و موضوعات نیست و سایر موارد را هم بدون هیاهوهای رسانه‌ای پیگیری می‌کنم.
نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیان کرد: ۵۲ درصد مردم حوزه انتخابیه‌ام تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که این امر بیانگر فقر و نداری مردم است.
هاشمی‌پور با بیان اینکه ۵۰ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی کهگیلویه بزرگ در کنار رود مارون و خیرآباد تشنه مانده‌اند، ادامه داد: پیگیر احداث سد و بهره‌برداری از آب این رودها با هدف ایجاد اشتغال و رونق تولید در منطقه هستم.(تسنیم)


کد مطلب: 302244

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/302244/واکنش-نماینده-کهگیلویه-بزرگ-انتصاب-معاونان-استاندار-پاسخ-مسائل-سیاسی-آقای-جویا-شوید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1