کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

موسوی‌امجد پاسخ «هدایت‌ اکبری» را داد / آقای اکبری روزانه به دنبال استخدام یکی از بستگانش بود / مخالفت کردیم، مصاحبه کرد

2 دی 1396 ساعت 20:32


جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست هدایت اکبری در محل این شورا برگزار شد.
رئیس شورای شهر یاسوج با انتقاد از مدیران سازمان بهزیستی بیان کرد: سازمان بهزیستی اعلام کرده است برای تکمیل کادر خود به نیرو نیاز دارد. نیروها مراجعه کرده‌اند به آن‌ها گفته شده از تهران نامه بیاورید، که جوانان بدبخت هم با هزینه‌های گزاف برای دریافت نامه راهی تهران شدند.
هدایت اکبری در این جلسه افزود: آن‌ها می گویند نامه را با هزاران درد و سختی از تهران آورده‌ایم، بعد متوجه می‌شویم که نورچشمی‌های خودشان را بدون برگزاری آزمون بصورت غیر قانونی جذب کرده‌اند.
 
اکبری با تاکید بر اینکه بارها بنا به وظیفه شورا مبنی بر ادای حق شهروندان با مدیران بهزیستی تماس گرفته‌ایم عنوان کرد: آن‌ها جواب تلفن‌ها را نمی دهند و یا پیام می‌دهند در جلسه‌ایم و یا از دادن جواب درست سر باز می‌زنند.
وی گفت: الان با این حرکات جوانان ما تحت فشار هستند و ما از دستگاه‌های نظارتی درخواست داریم که ورود پیدا کنند که صحت و سقم این مباحث چگونه است.
رئیس شورای شهر یاسوج تصریح کرد: چرا سازمان‌های نظارتی و بازرسی فقط بدنبال این هستند که چنانچه یک شرکت خدماتی شهرداری نیرو جذب کرد ورود پیدا کند که امیدوار هستیم در بقیه موارد نیز حساسیت بخرج داده شود.
سید هدایت اکبری در پایان گفت: به مدیر محترم حراست بهزیستی استان نامه نوشته‌ایم که اسامی نیروهای جذب شده در سال ۹۶ را به ما اعلام کند چنانچه ترتیب اثر داده نشود رونوشت آن را به استاندار محترم و دستگاه‌های نظارتی می‌دهیم.
 آقای اکبری قصد استخدام یکی از بستگانش را در بهزیستی داشت
این سخنان اکبری، اندکی پس از انتشار با واکنش مدیرکل بهزیستی استان روبرو شد و علیرضا موسوی امجد نوک پیکان انتقادات را به سمت رئیس شورای شهر یاسوج برگرداند.
 
مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رئیس شورای شهر یاسوج با سوء استفاده از موقعیت خود قصد استخدام یکی از بستگانش در بهزیستی استان را داشت: گفت: آقای اکبری برای اینکه این فرد را در بهزیستی استان استخدام کند روزانه پیگیر بود ولی با مخالفت ما روبرو شد.
 
سیدعلیرضا موسوی امجد با بیان این مطلب افزود: رئیس شورای شهر یاسوج چهارشنبه هفته گذشته مورخ ۲۸ آذر بدون داشتن وقت قبلی برای صحبت با اینجانب به بهزیستی استان مراجعه کرد.
 
وی اظهار داشت: چون روز دیدار عمومی با مدیرکل سازمان بهزیستی استان روزهای دوشنبه هر هفته می‌باشد و ما همان روز با کارشناسان دیوان محاسبات جلسه داشتیم مسئول دفتر من به آقای اکبری اعلام کرد به دلیل طولانی بودن این جلسه مدیرکل نمی‌تواند با شما ملاقات نماید.
موسوی امجد تصریح کرد: رئیس شورای شهر یاسوج از اینکه نتوانسته بود با ما ملاقاتی داشته باشد با ناراحتی دفتر مدیرکل را ترک و همانجا اعلام می‌کند روز شنبه بر علیه بهزیستی استان با رسانه‌ها صحبت خواهد کرد.
این مسئول با رد صحبت‌های رئیس شورای شهر یاسوج مبنی بر استخدام نورچشمی ها در این سازمان گفت: طبق نامه رئیس سازمان بهزیستی کل کشور هر گونه استخدامی در این سازمان منع شده و من نیز در تبعیت از این دستور تا کنون هیچ شخصی را در بهزیستی استان استخدام نکرده‌ام.
مدیرکل سازمان بهزیستی استان با بیان اینکه بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد یک قرارداد با پیمانکار بخش خصوصی برای جذب نیروهای مورد نیاز امضاء کرده است، اظهار داشت: این شرکت خصوصی افراد مورد نیاز را به صورت پیمانکاری جذب کرده و این افراد خدمات مورد نظر را به بهزیستی استان ارائه می‌دهند.
 
موسوی امجد با تاکید براینکه من هیچ دخالتی در استخدام‌ها ندارم، تاکید کرد: این حق را برای خود و سازمان بهزیستی قائلم که از طریق مراجع قانونی پیگیر سخنان خلاف واقع رئیس شورای شهر یاسوج باشم.


کد مطلب: 302187

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/302187/موسوی-امجد-پاسخ-هدایت-اکبری-آقای-روزانه-دنبال-استخدام-یکی-بستگانش-مخالفت-کردیم-مصاحبه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1