کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد شدید رئیس شورای شهر یاسوج از اداره‌کل بهزیستی استان؛ چرا هر کسی را که خودتان می‌خواهید، به کار می‌گیرید؟

2 دی 1396 ساعت 13:03


رئیس شورای شهر یاسوج از اداره‌کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل به کارگیری نیروهای نورچشمی خود، شدیداً انتقاد کرد.

به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز جلسه رسمی شورای اسلامی شهر یاسوج برگزار شد و یکی از دستورات کار این جلسه موضوع بکارگیری نیروهای فله‌ای در ادارات استان بود.
هدایت‌ اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه با انتقاد شدید از دستگاه‌های که دست به استخدام‌های بدون ضابطه و تنها بر اساس فامیل‌بازی، رابطه‌بازی و آشنابازی زده‌اند، اظهار کرد: هر روز مراجعه کنندگان زیادی به اعضای شورای شهر یاسوج برای استخدام مراجعه می‌کنند که متأسفانه دست ماها هم بسته است.
وی در ادامه با انتقاد از ادار‌کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره‌کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد بدون حساب و کتاب و تنها بر اساس سفارش و رابطه افرادی را در قالب مختلف به کار می‌گیرند و از طرفی وقتی نیروهایی که شرایط لازم را دارند و از جامعه بهزیستی هستند، به این اداره‌کل مراجعه می‌کنند، با پاسخ «نه» مسوولان این اداره‌کل روبرو می‌شوند.
اکبری تصریح کرد: مسوولان این اداره‌کل به مراجعه کنندگان خود که عمدتاً از جامعه هدف بهزیستی می‌باشند، می‌گویند نیرو نمی‌خواهیم، اما فردا می‌بینیم که نورچشمی‌های خود را بر اساس نامه فلان فرد با نفوذ به کار گرفته‌اند.
وی افزود: تکلیف این افراد که شرایط لازم را برای به کارگیری دارند، چه می‌شود. آیا هر کس که آشنایی دارد، باید در ادارات به کار گرفته شوند؟
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه تصریح کرد: مکاتبه‌ای از سوی شورای شهر یاسوج برای استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه تنظیم و ارسال می‌کنیم.
 
 


کد مطلب: 302118

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/302118/انتقاد-شدید-رئیس-شورای-شهر-یاسوج-اداره-کل-بهزیستی-استان-چرا-کسی-خودتان-می-خواهید-کار-می-گیرید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1