کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اجرای طرح پایش (PMS) در استان کهگیلویه و بویراحمد

30 آذر 1396 ساعت 0:34


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح پایش PMS در استان خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز جلسه هماهنگی طرح پایش PMS ( نظارت بر محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی) با حضور امام‌بخش قائدی معاون غذا و دارو و کارشناسان مسوول این معاونت برگزار شد.
قائدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به ارتقاء سلامت مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، اظهار کرد: فرآورده های غذایی ، آرایشی و بهداشتی از زمان تولید تا عرضه و مصرف تحت تاثیر شرایط محیطی دستخوش تغییرات فیزیکی ، شیمیایی و میکروبی می شوند که این تغییرات می تواند سلامت و ایمنی مصرف کننده را تهدید و به مخاطره اندازد.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از اجرای طرح پایش PMS در استان خبر داد و افزود: هماهنگی‌های لازم برای اجرای این طرح در استان باید به بهترین شکل و نحو با توجه به ابلاغ دستورالعمل اجرایی بعد از بررسی‌ها و هماهنگی‌های لازم در سطح استان و با حضور مستمر و فعال کارشناسان انجام بگیرد.
قائدی بر اجرای این به بهترین نحو تاکید و تصریح کرد: این طرح با هدف ثبت نمونه‌های غذایی، بهداشتی و آرایشی و کیفییت و کنترل سلامت مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی است که طبق زمان‌بندی‌ و برنامه‌ریزی‌های به عمل امده انجام می‌گیرد.


کد مطلب: 301767

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/301767/اجرای-طرح-پایش-pms-استان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1