کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همایش نقش دانشگاه‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود

27 آذر 1396 ساعت 17:09


رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج گفت: این همایش برای اولین بار در استان به همت آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج و باهمکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار می‌شود.
فرزانه آرامش در جمع خبرنگاران گفت: این همایش با شرکت مسئولین استانی، رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی منطقه ۴، رؤسا و دانشجویان دانشگاه‌های مرکز استان فردا صبح ۲۸ آذرماه در یاسوج برگزار می‌شود.
وی به محورهای علمی همایش اشاره و افزود: این برنامه در سه بخش:
۱- برگزاری همایش عمومی و ارائه مقالات برگزیده در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد استان ساعت ۹ صبح فردا
۲- کارگاه آموزشی در سه سطح: رؤسای دانشگاه‌ها، دانشجویان و اساتید فردا بعد ظهر در دانشکده فنی دختران
۳- برپایی نمایشگاه در حاشیه برنامه‌ها برگزار و به حاضرین گواهی شرکت در همایش اعطا می‌شود.
رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج با اشاره به اینکه وجود باورهای غلط در خصوص مواد مخدر و روان گردان و عدم آشنایی با مهارت‌های زندگی از عوامل گرایش جوانان به سوءمصرف مواد مخدر است اظهار کرد: با توجه به لزوم فراگیر شدن آموزش و پیشگیری از اعتیاد در جامعه، دانشگاه‌ها می‌توانند با اقدامات فرهنگی پیشگیرانه مانند برگزاری همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی نقش برجسته ای در آگاه سازی دانشجویان ایفا کنند.
رییس همایش نقش دانشگاه‌ها در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با محدریت اعتیاد عنوان کرد: در همین راستا آموزشکده فنی دختران یاسوج این همایش را به عنوان اولین همایش دانشگاهی در استان با هدف افزایش سطح آگاهی دانشجویان نسبت به اثرات مخرب و ویرانگر مواد مخدر و آموزش مهارت‌های زندگی به دانشجویان برگزار می‌کند. امید است با همیاری فرهیختگان جامعه، اساتید و دانشجویان گام موثری در کاهش این معضل خانمانسوز اجتماعی برداشته شود.


کد مطلب: 300947

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/300947/همایش-نقش-دانشگاه-ها-کاهش-آسیب-های-اجتماعی-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1