کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طرح جنگلانه در منطقه «شلالدان باشت» اجرا شد / فراخون منابع طبیعی برای مقابله با قاچاق چوب (+ تصاویر)

26 آذر 1396 ساعت 19:58


با حضور فرماندار ومسولان شهرستان باشت طرح کاشت جنگلانه با کاشت بادام، بلوط و نهال کنار در عرصه گردشگری شلال دان اجرا شد.
به گزارش کبنا از باشت سامان گرجی، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری  شهرستان باشت در حاشیه این طرح اظهار داشت: این برنامه با همکاری فرماندار، بخشداران، ادارت و گروه سبزگامان شهرستان باشت و به همت اداره منابع طبیعی شهرستان در سطح قریب به ۵ هکتار از عرصه منطقه گردشگری شلال دان برگزار خواهد شد.
وی از بسیج سازندگی سپاه ناحیه باشت به جهت همکاری در تولید و کاشت این نهال ها تشکر کرد و ادامه داد: در زمینه نگهداریث از این عرصه نیز گروه سبز گامان شهرستان گچساران ما را یاری خواهند داد.
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت گفت: با همکاری مردم و دامداران منطقه خوشبختانه ۹۰ درصد نهال های کشت شده در سال گذشته سبز شده که جای تقدیر و تشکر دارد.
گرجی با درخواست از مردم در جهت حفظ و صیانت از مناطق گردشگری و مخصوصاً منطقه گردشگری شلال دان، ابراز داشت: مهم ترین موضوع که همکاری مردم را می طلبد بحث قاچاق چوب توسط افراد سودجو است که در این زمینه مردم می توانند یاریگر ما باشند تا بتوانیم با افراد سودجو برخورد قاطعی داشته باشیم.
خبر فتح الله پوران پور
 


کد مطلب: 300715

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/300715/طرح-جنگلانه-منطقه-شلالدان-باشت-اجرا-فراخون-منابع-طبیعی-مقابله-قاچاق-چوب-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1